Prvi korak svakako je definicija specifičnih poslovnih i komunikacijskih ciljeva. Ako unaprijed ne znamo kuda idemo i što želimo postići, teško ćemo pronaći pravi put.

ciljevi

Detaljnijim mjerenjem i analizom, otkrivamo tko su Vaši potrošači / konkurencija / ostale javnosti, što misle o Vama / proizvodu / brandu / usluzi, koliko je uspješan dosadašnji pristup komunikaciji...

analiza

Po završetku određenog poslovnog ili komunikacijskog ciklusa i evaluacije, dolazi vrijeme za postavljanje novih ciljeva i razvoj svježih komunikacijskih ideja.

svježe ideje

kako radimo?

Na temelju rezultata analize krojimo komunikacijska rješenja prilagođena Vama; postavljamo strategiju, razrađujemo aktivnosti, poruke, vremenski slijed, nužne budžete...

plan

Dok se komunikacijske aktivnosti odvijaju, kontinuirano vrednujemo njihovu uspješnost i po potrebi ih dorađujemo kako bi postigli najbolje rezultate.

evaluacija

U suradnji s Klijentom implementiramo planirane aktivnosti bez obzira  na to je li riječ o području odnosa s javnošću, oglašavanju, kreativnim uslugama, produkciji, zakupu medija...

implementacija

„Od samog osnivanja Udruge, Studio Conex djeluje kao naša produžena ruka po pitanju svih aspekata komunikacije. Iznimno smo zadovoljni kvalitetom njihova rada, brzinom rješavanja problema i...

Kazimir Grgurić, predsjednik Udruge PlominCRO