Prvi korak svakako je definicija specifičnih poslovnih i komunikacijskih ciljeva. Ako unaprijed ne znamo kuda idemo i što želimo postići, teško ćemo pronaći pravi put.

ciljevi

Detaljnijim mjerenjem i analizom, otkrivamo tko su Vaši potrošači / konkurencija / ostale javnosti, što misle o Vama / proizvodu / brandu / usluzi, koliko je uspješan dosadašnji pristup komunikaciji...

analiza

Po završetku određenog poslovnog ili komunikacijskog ciklusa i evaluacije, dolazi vrijeme za postavljanje novih ciljeva i razvoj svježih komunikacijskih ideja.

svježe ideje

kako radimo?

Na temelju rezultata analize krojimo komunikacijska rješenja prilagođena Vama; postavljamo strategiju, razrađujemo aktivnosti, poruke, vremenski slijed, nužne budžete...

plan

Dok se komunikacijske aktivnosti odvijaju, kontinuirano vrednujemo njihovu uspješnost i po potrebi ih dorađujemo kako bi postigli najbolje rezultate.

evaluacija

U suradnji s Klijentom implementiramo planirane aktivnosti bez obzira  na to je li riječ o području odnosa s javnošću, oglašavanju, kreativnim uslugama, produkciji, zakupu medija...

implementacija

„Dostavljanje idejnih prijedloga u dogovoreno vrijeme, kontinuirana komunikacija, savjeti iz bogatog iskustva i na kraju, pedantna, brza i detaljna izvedba, tj. realizacija eventa do savršenosti. Uz sebe...

Neno Daniel Kovačec, direktor, Porsche Rijeka