Više od 25 godina iskustva u kreiranju i provedbi komunikacijskih projekata za naše klijente.

Novosti

Nedjelja, 13.11.2016

Imamo FB stranicu!

Nakon višegodišnjeg odgađanja i premišljanja upustili smo se u još jedan komunikacijski kanal - Facebook stranicu Studija Conex. Potrudili smo se i na stranici objavili i neke stare, prapovijesne, projekte pa vas pozivamo da ih pogledate, lajkate stranicu i nastaviti pratite što radimo i o čemu razmišljamo.

Posjetite nas na: https://www.facebook.com/studio.conex.croatia

Petak, 17.6.2016

Alergični na alergije

Hrvatsko društvo za alergologiju i kliničku imunologiju Hrvatskog liječničkog zbora pokrenulo je uz pokmoć tvrtke JGL i komunikacijsku podršku Studija Conex javnozdravstvenu akciju pod nazivom „Alergični na alergije“. O tome koliki su alergije gorući zdravstveni problem u Hrvatskoj najviše govori brojka od čak od 1,2 milijuna ljudi u našoj zemlji koji pate od posljedica izloženosti alergenima. Pokretači akcije su s ciljem pomoći građanima da se bore protiv širenja agresivnog alergena peludi ambrozije u suradnji s agencijom razvili mobilnu aplikaciju „Alergični“.

Korisnici pametnih telefona na Android i iOS platformama aplikaciju mogu besplatno skinuti i instalirati na svoje uređaje. Korištenje je iznimno jednostavno - dovoljno je da korisnik fotografira područje pod ambrozijom, a aplikacija će fotografiju s točnom geolokacijom ucrtati na kartu. Aplikacija korisnicima omogućuje da fotografiraju i prijave stanište ambrozije, koje će zatim biti prijavljeno nadležnoj jedinici lokalne i regionalne samouprave.

Agencijski tim Studija Conex osmislio je komunikacijsku strategiju, kreativna i idejna rješenja kampanje , realizirao je službenu stranicu akcije www.alergicni.com i pomogao osmisliti i realizirati mobilnu aplikaciju „Alergični“. Studio Conex pruža PR podršku u kampanji i realizira oglasnu kampanju u svim medijima (online, tisak, radio, TV). 

Petak, 10.6.2016

Redizajn tvrtke ERGOMED plc.

Ergomed plc. jedna je od najinovativnijih globalnih tvrtki za razvoj novih lijekova i pružanje usluga u farmaceutskoj industriji. Osnovana je 1997. godine sa sjedištem u Londonu a djeluje globalno s operacijama u više od 40 zemalja.

Zbog iznimnog ugleda koji ova tvrtka uživa u industriji bila nam je izuzetna čast raditi na projektu redizajna vizulanog identiteta Ergomeda i vlasnički povezane tvrtke PrimeVigilance. Nakon poslova za ugledne australske, mađarske i američke partnere, ovaj projekt potvrđuje da je Studio Conex sposoban za međunarodnu utakmicu na tržištu komunikacijskih usluga. 

Četvrtak, 5.5.2016

Imam samo jednu želju

Hrvatska udruga leukemija i limfomi pokrenula je uz komunikacijsku podršku Studija Conex edukativno-informativnu kampanju „Imam samo jednu želju“. Kampanji je cilj podići svijest javnosti i odgovornih u javnozdravstvenom sustavu o oboljelima od zaboravljenih hematoonkoloških bolesti kronične limfocitne leukemije, mijelofibroze, multiplog mijeloma i limfoma plaštenih stanica.

Od zaboravljenih hematoonkoloških bolesti u Hrvatskoj svake godine oboli petstotinjak naših sugrađanki i sugrađana koji ne dobivaju dovoljno učinkovitu ili adekvatnu terapiju. Zbog neodgovarajuće terapije oboljeli  trpe vrlo teške posljedice, poput stalnih bolova, gubitka težine, sve do otkazivanja organa i čitavog niza drugih teških stanja zbog koji postaju nesposobni za samostalan život i rad, a njihova borba postaje traumom čitave obitelji.

Agencijski tim Studija Conex osmislio je i postavio komunikacijsku strategiju i kreativno rješenje projekta „Imam samo jednu želju“. Uz  pomoć  medijskih partnera realizirali smo cjelokupnu PR i oglasnu kampanju na svim medijskim platformama, u tisku, na TV, radiju i online. 

Petak, 10.7.2015

Svečano otvoren Pharma Valley

Novim proizvodno - skladišnim kompleksom Pharma Valley, riječke farmaceutske tvrtke JGL, osigurani su kapaciteti za rast i razvoj u sljedećih deset godina. Kompleks je svečano otvoren uz prisutnost velikog broja uglednih poslovnih ljudi, ministara i predsjednika Vlade Zorana Milanovića. Ovim se pogonom riječka farmaceutska tvrtka JGL svrstava među vodeće proizvođače sterilnih farmaceutskih oblika – kapi, sprejeva i aerosola – u Europskoj uniji. Ponosni smo što je i Studio Conex dobio priliku sudjelovati u pripremi ovog izuzetnog poslovnog događaja.

 

PHARMA VALLEY U BROJEVIMA

361.000.000 HRK – vrijednost investicije

31.000 radnih sati – ukupno utrošeno od strane internih resursa

2 godine – ukupno trajanje realizacije projekta

99.000  m² - ukupna površina kompleksa „Pharma Valley“

20.000 m² – okoliš

20.500 m² – ukupna površina zatvorenih prostora

13.000 m² – glavna zgrada

5.000 m² – renovirani postojeći objekti

2.400 m² – proizvodne hale

2.400 m² – automatsko robotizirano visokoregalno skladište

1.100 m² – skladište sirovina i poluproizvoda

2.100 m² – uredi

900 m² – vodosprema

300 m² – energana

 

Četvrtak, 12.2.2015

Učinimo svi sve!

Na okruglom stolu koji se 12. veljače 2015. održao u dvorani „Čačković“ Medicinskog fakulteta u Zagrebu, započeo je sveobuhvatni program unapređenja liječenja onkoloških bolesnika u Hrvatskoj - „Učinimo svi sve!“. Pored organizatora i predsjednika Zaklade onkologija prof. dr. sc. Mirka Šamije i doc. dr. sc. Ranka Stevanovića, predsjednika HDFEZ-a, na skupu su sudjelovali eminentni liječnici prof. dr. sc. Stjepko Pleština i prof. dr. sc. Damir Nemet, predsjednica Saveza udruga protiv raka dojke prof. dr. sc. Marija Strnad te odgovorne osobe zdravstvenog sustava RH; ravnateljica HZJZ-a dr. sc. Tamara Poljičanin, poslovna ravnateljica HZZO-a Tatjana Prenđa Trupec i ministar zdravlja Siniša Varga. Osim predstavljanja sadržaja programa Učinimo svi sve! njegovih ciljeva i trenutnog stanja u onkologiji, sudionici su u svojim izlaganjima prezentirali sve izazove s kojima se bolesnici, liječnici i svi drugi uključeni u proces liječenja danas susreću. Isto tako, predložena su i konkretna rješenja za pojedina područja koja bi trebala dovesti do jačanja svih napora u borbi protiv ove bolesti i konačnog cilja programa – trajnog unapređenja liječenja onkoloških bolesnika u Hrvatskoj. Pokretači i nositelji programa su Zaklada Onkologija i Hrvatsko društvo za farmakoekonomiku i ekonomiku zdravstva, uz podršku Ministarstva zdravlja Republike Hrvatske, Hrvatskog zavoda za javno zdravstvo te Hrvatskog zavoda za zdravstveno osiguranje. Komunikacijska strategija  i  realizacija ove opsežne integrirane kampanje rezultat je rada agencijskog tima Studija Conex.

https://www.facebook.com/ucinimo.svi.sve

 

Ponedjeljak, 22.12.2014

Neka vam 2015. bude po mjeri!

Cijenjeni klijenti, suradnici i prijatelji,

godina na izmaku prigoda je za zahvalu na kvalitetnoj i ugodnoj suradnji uz želju da gospodarske prilike u sljedećoj godini svima donesu rast i optimizam.

Želimo vam ugodne blagdane, nove poslovne uspjehe i neka vam 2015. bude po mjeri!

Studio Conex tim

Četvrtak, 18.12.2014

Eno Expert akademija za vinoljupce

Studio Conex odnedavno uspješno surađuje s tvrtkom Eno Expert koje je, nakon niza godina savjetovanja u vinogradarstvu i vinarstvu, pokrenula edukacijske programe prilagođene različitim stupnjevima znanja i interesa.

Sve programe provode enolozi s bogatim iskustvom u proizvodnji vina i profesionalnim degustacijama, a po završetku programa svi polaznici dobivaju diplomu o završenom programu Eno Expert akademije. Predavači su iskusni enolozi Miodrag Hruškar i Krešimir Hren te drugi renomirani predavači iz pojedinih područja kulture vina.

Dodatne informacije o aktivnostima Eno Experta dostupne su na stranici www.enoexpert.hr  ili na Facebooku stranici  https://www.facebook.com/enoexpert.

Četvrtak, 11.12.2014

700 poduzetnika na 3. susretu kupaca HEP Opskrbe

Tradicionalni, 3. susret kupaca HEP Opskrbe održao se i ove godine u četiri hrvatska grada. Pored događanja u Splitu, Opatiji i Osijeku, susret je svoju završnicu imao u Zagrebu. U ovogodišnjem programu sudjelovalo je više od 700 gospodarstvenika, velikih potrošača električne energije iz cijele Hrvatske. Redom su to značajni proizvođači, energetski najzahtjevniji korisnici usluga HEP Opskrbe, vodećeg opskrbljivača električnom energijom u Hrvatskoj s više od 40.000 kupaca u kategoriji poduzetništva.

Susreti su bili jedinstvena prigoda za osvrt na prošlu godinu i analizu stanja na tržištu električne energije.  Osim što je HEP Opskrba i dalje prvi izbor najvećih industrijskih kupaca, tvrtka je i jedini opskrbljivač koji na tržištu nudi certificiranu energiju dobivenu iz obnovljivih izvora. Na susretu u Zagrebu svečanim činom uručena su i novčana sredstva Dječjem domu „Ivana Brlić Mažuranić“ iz Lovrana, kao rezultat natječaja za dodjelu financijskih sredstava koja se prikupljaju iz naknade za proizvod ZelEn.

Pored radnog dijela događanja, u neslužbenom druženju s kupcima i uzvanicima prezentirane  su autohtone eno i gastro delicije hrvatskih proizvođača, dugogodišnjih kupaca HEP Opskrbe. Doprinos uspješnoj realizaciji 3. susreta kupaca HEP Opskrbe dala je i naša tvrtka kroz suorganizaciju i promociju događaja.

Petak, 28.11.2014

Stigao je FixIT.

Tijekom mjeseca studenog realizirali smo aktivnosti promocije novog proizvoda tvrtke Ventex iz Rijeke. FixIT je najnovije rješenje tvrtke Ventex koje obuhvaća 24-satni monitoring, upravljanje i održavanje računalne infrastrukture na daljinu. FixIT je praktično rješenje za sve tvrtke, institucije ili administrativna tijela koja u svakodnevnom poslu koriste umrežena računala, pisače i drugu IT opremu na jednoj ili više lokacija, a ne planiraju ulagati u skupa monitoring rješenja ili specijalizirane kadrove.

Implementacija i funkcioniranje usluge FixIT prilagođeni su velikim i malim sustavima, a cijena usluge iznimno je konkurentna. FixIT rješenje omogućava stabilan rad infrastrukture, sprječava neugodne i skupe zastoje računalnih servisa, a korisniku omogućava da se usredotoči na temeljnu djelatnost tvrtke, institucije ili administrativnog tijela.

Inače, ovaj sustav koristi se za najveće i vrlo složene IT sustave u svijetu, a Ventex ga je učinio financijski pristupačnim i manjim tvrtkama. Više o ponudi FixIT potražite na stranici www.fixit.hr.

Četvrtak, 23.10.2014

10 godina Specijalne bolnice "Dr. Nemec"

Uprava i djelatnici Specijalne bolnice ,,Dr. Nemec'' obilježili su značajnih deset godina rada i djelovanja u prisustvu više od 200 uglednih uzvanika.

Specijalna bolnica ,,Dr. Nemec'' prva je privatna bolnica za ortopediju u Hrvatskoj koja danas zapošljava 28 djelatnika medicinskih i drugih struka. Tijekom 10 godina rada u bolnici je obavljeno čak 8000 operativnih zahvata i preko 30 000 specijalističkih pregleda.

Specijalna bolnica "Dr. Nemec" smještena je u Matuljima, gospodarski razvijenoj općini u zaleđu opatijske rivijere koja već 120 godina ima status klimatskog lječilišta. Osnivač i ravnatelj Specijalne bolnice  prof. dr. Boris Nemec, jedan je od vodećih hrvatskih ortopeda i svjetski priznati stručnjak za područje liječenja ozljeda kukova i koljena, medicinskih problema vrlo karakterističnih za nogomet i sport općenito.

Subota, 6.9.2014

Otvoren novouređeni restoran Ariston

06. rujna 2014., Opatija  -  Uz glazbeno - scenski program inspiriran fantastičnom pričom Alisa u zemlji čudesa, svečano je otvoren obnovljeni restoran Ville Ariston koja se ubraja među najatraktivnije turističke objekte ove vrste na opatijskoj rivijeri. Kruna večeri bio je ekskluzivan nastup Maksima Mrvice, najprodavanijeg crossover pijanista u svijetu. Otvorenju je prisustvovalo više od 400 uzvanika.

Eno i gastro ponuda podignuta je na najviši nivo čime je značajno unaprijeđen ukupan doživljaj za goste. Gastro ponuda restorana Ariston bazirana je na mediteranskoj kuhinji iskusnog kuharskog chefa Roberta Benzie poštujući tradiciju i autohtone namirnice našeg kraja. 

Ponedjeljak, 30.6.2014

Preselili smo zagrebački ured

Poštovani klijenti, partneri i prijatelji, nakon tri godine rada na lokaciji Radnička cesta 59, došlo je vrijeme da naš zagrebački ured preselimo u nove, ljepše i veće prostorije. Novi ured sasvim je blizu starog, u susjednoj zgradi, na sedmom katu, u ulici Frana Folnegovića 1B, a svi telefonski brojevi ostali su isti.

S veseljem vas očekujemo u  novim prostorima, a radi lakšeg snalaženja proučite lokaciju na ovoj poveznici

Sjedište društva ostaje nepromijenjeno, u Ružićevoj 31 u Rijeci.

 

Četvrtak, 22.5.2014

Kilovat koji se ne potroši najjeftiniji je kilovat!

Prva konferencija u Hrvatskoj na temu sustavnog gospodarenja energijom prema zahtjevima međunarodne norme ISO 50001, Negawatt forum 2014, okupila je danas u Opatiji energetske stručnjake i predstavnike gospodarstva, među njima i najveće kompanije, potrošače energije u Hrvatskoj, koji su kroz niz prezentacija i panel diskusija razmijenili konkretna znanja i iskustva o ovoj problematici.

Sudionike skupa koji se održava u organizaciji Hrvatskog mjeriteljskog društva i Studija Conex u ime ministra gospodarstva pozdravio je savjetnik ministra Tomislav Radoš koji je podsjetio na niz aktivnosti i mjera koje se provode u energetskom sektoru. Posebno je istaknuo da je u Hrvatskoj, uz donošenje nove energetske zakonske regulative, ubrzan proces prilagođavanja gospodarstva potrebama ostvarivanja europskih ciljeva definiranih u programu EU 20-20-20, odnosno 20 postotnog smanjenja emisija CO2, 20 postotnog korištenja energije iz obnovljivih izvora i smanjenje potrošnje energije za 20 posto, a sadašnji pokazatelji, kazao je Radoš, upućuju da se planirani ciljevi mogu ostvariti.

Ipak, podatak da 17-20 posto hrvatskog BDP-a odlazi na trošak energije dok je u EU to između 5 i 6 posto BDP-a dovoljno govori o potrebi uvođenja sustavnog gospodarenja energijom, osobito u velikim kompanijama koje su ujedno i veliki potrošači. Rezultati, pokazala su iskustva upravo velikih sustava, primjerice slovenskog Telekoma čiji je projekt sustavnog gospodarenja energijom primjenom norme ISO 50001 predstavljen, su preuzimanje nadzora nad troškovima energije, dugoročno upravljanje troškovima i u konačnici velika ušteda. U slovenskom Telekomu prije uvođenja sustava gospodarenje energijom trošak za energiju bio je 14 milijuna eura godišnje, nakon uvođenja sustava lani je taj trošak bio 11,7 milijuna eura.   

Kilovat koji se ne potroši najjeftiniji je kilovat, napomenuli su stručnjaci poručujući da sustavno gospodarenje energijom više nije opcija nego nužnost i da izravno utječe nasigurnost opskrbe, troškove i klimatske promjene.

www.negawatt.hr

Petak, 28.3.2014

Negawatt Forum 2014

Rastući troškovi energije i nove zakonske obveze u području zaštite okoliša i energetske učinkovitosti sve više utječu na svakodnevno poslovanje kompanija, posebno velikih potrošača energije. U takvom okruženju uspostava i održavanje sustavnog gospodarenja energijom za mnoge kompanije više nije opcija već nužnost. S obzirom da sustavno gospodarenje energijom podrazumijeva kontinuirane napore i značajna financijska ulaganja, ali i poznavanje široke lepeze regulatornih aspekata, normi, metodologija i modela, osmišljen je Negawatt Forum 2014 kao svojevrsna platforma za razmjenu konkretnih znanja i iskustava svih subjekata uključenih u proces sustavnog gospodarenja energijom.

Negawatt Forum 2014 održati će se 22. svibnja u Grand Hotelu Adriatic u Opatiji, a realizirati će ga tim Hrvatskog mjeriteljskog društva, tvrtke HEP ESCO i stručnjaci Studija Conex. Više na negawatt.hr

Subota, 1.3.2014

Rijeka navija online

Popularna kampanja „Rijeka navija za Rijeku“ prelila se i na društvene  mreže. U jedinstvenoj internet aplikaciji svim navijačima NK Rijeke omogućena je kreativnost i izrada vlastitog navijačkog postera. Poznati elementi kampanje koju je osmislio kreativni tim Studija Conex su gradske četvrti i naselja, kao jezgra navijačke kulture, te likovi popularnih prvotimaca NK Rijeke. Baza pozadinskih lokacija i fotografija igrača  u aplikaciji kontinuirano će se nadopunjavati, a vizualno rješenje navijačke poruke može se pohraniti ili distribuirati različitim online servisima. Kreiraj vlastiti navijački poster na: http://app.nk-rijeka.hr/

Srijeda, 5.2.2014

HEP predstavio ZelEn

HEP Opskrba, vodeći opskrbljivač električnom energijom na hrvatskom tržištu, predstavio je novi proizvod ZelEn, nastao kombinacijom riječi Zelena Energija. Riječ je o električnoj energiji dobivenoj isključivo iz obnovljivih izvora, točnije iz 26 certificiranih HEP-ovih hidroelektrana. Studio Conex je pružio agencijsku podršku u organizaciji i produkciji predstavljanja ovog jedinstvenog proizvoda, poslovnim partnerima, medijima i široj javnosti. Uz predstavnike sedme sile, predstavljanju se odazvao i veliki broj predstavnika hrvatskih kompanija, koje su odabirom Zelene Energije pokazale svoju društvenu odgovornost i brigu o okolišu. 

Nedjelja, 2.2.2014

„Rijeka navija za Rijeku“

Navijanje, navijanje, navijanje..., tema je i nastavka oglasne kampanje „Rijeka navija za Rijeku“ koje je ovih dana započela u riječkoj regiji. Uprava HNK „Rijeka“ atraktivnom promocijom poziva sve navijače i simpatizere Rijeke na zdušno bodrenje u nastavku sezone.

Na glavnim prometnicama grada i okolice nalaze se mnogobrojni plakati „Rijeke“, a u ovoj seriji glavna lica s plakata su prvotimaci Anas Sharbini, Andrej Kramarić, Goran Mujanović i kapetan ekipe, Dario Knežević. Studio Conex je na svojim leđima iznio kreativna rješenja  oglasa, billboarda, citylighta i radio spotova. 

Četvrtak, 5.12.2013

Novi vizualni identitet sindikata INAŠ

Sindikat INAŠ svojim je članovima predstavio osvježeni vizualni identitet koji simbolizira modernizaciju i rast sindikata. Rezultat je to višemjesečne suradnje kreativnog tima Studija Conex i vodstva sindikata s ciljem osnaživanja pozicije INAŠ-a kao najvećeg sindikata u INA d.d., ali i vizije INAŠ-a kao jednog od vodećih sindikata u industriji nafte i plina. U skladu s tim, pokrenut je i novi kanal komunikacije prema članstvu – INAŠmagazin, za koji je Agencija pružila podršku od idejnog koncepta magazina do konačnog dizajna i samog sadržaja. Novi vizualni identitet zahvatio je i sadržajno bogatiju web stranicu www.inas.hr, a postupno će uz podršku agencije i svi drugi sindikalni materijali poprimati nove boje i simbole.

Četvrtak, 28.11.2013

DANIEL ILLE [20 GODINA]

Točno dvadeset godina iskustva Daniela Ille, člana našeg kreativnog tima, predstavljeno je danas izložbom odabranih radova nastalih dugogodišnjim profesionalnim bavljenjem grafičkim oblikovanjem u vodećim hrvatskim grafičkim studijima i agencijama. Izložba je postavljena u auli i galeriji „U prolazu“ Grafičkog fakulteta Sveučilišta u Zagrebu, a javnosti će biti dostupna do kraja ove godine. Izbor od dvadesetak radova donosi široki raspon vrsta grafičkih proizvoda, različitih tehnika izrade te klijenata (od najvećih tvrtki do neprofitnih udruga), ali i vlastitih sklonosti autora izložbe (klasična glazba, povijest, znanstvena fantastika, filmovi, knjige, jedrenje...), čime je postignut presjek jedne bogate i uspješne karijere uz djelomično stjecanje uvida u bogatu osobnost Daniela Illea. Više o samoj izložbu pronađite na  - www.grf.unizg.hr/izlozba-daniel-ille/

Četvrtak, 14.11.2013

Čemu vinari mogu poučiti PR-ovce

Desetljeće snažnog uzleta hrvatske vinske scene nije slučajno, već je rezultat potpunog zaokreta u filozofiji proizvodnje vina. Ulazak vinara u vinograde, napuštanje podjele na vinogradare i podrumare te kontrola procesa proizvodnje od grozda do stola stvorila je neke najuspješnije hrvatske vinske brandove. Možemo li i mi učiti iz ovog primjera?

Kada bi na trenutak zaboravili podjelu na PR, oglašivačke, event , online i ine agencije, pristupili komunikaciji integrirano i upravljali samo iz jedne točke, lakše bismo se nosili s izazovima današnjice. Diverzifikacija tradicionalnih medija, brojnost web portala, blogova, tražilica, sve veća penetracija pametnih telefona i utjecaji društvenih mreža mijenjaju navike komuniciranja i ponašanja potrošača. Vrijeme jednosmjerne komunikacije oglašivača prema potrošaču, komunikacija samo s jednom javnošću ili korištenje jednog do dva komunikacijska alata, zauvijek je iza nas. Ovim dramatičnim promjenama u medijima i navikama potrošača mora se prilagoditi i komunikacijska industrija.

Kao što je vrhunsko vino rezultat tla, klime, sortimenta, vinogradarskih znanja i podrumarskih tehnika, tako su poslovni uspjeh i reputacija neke kompanije ili proizvoda zbroj svih realiziranih interakcija koje ona ostvaruje sa svojom okolinom. No kako svaki od tih kontakata prepoznati, analizirati i upravljati njihovim ishodima? Rješenje je u multidisciplinarnom timu komunikacijskih stručnjaka koji planski, strateški promišljeno i koordinirano rješavaju komunikacijske zadatke, a s ostatkom menadžmenta sudjeluju u svim poslovnim izazovima. Da se nešto događa, govori i trend integracije različitih servisa na domaćem tržištu agencijskih usluga. Posljednjih godina kreativne agencije izgrađuju vlastite event i PR odjele, medijske agencije okreću se online platformama, a velike komunikacijske grupe spajaju različite agencije, dok iskusniji account direktori sve češće upravljaju timovima iz više agencija i područja ekspertize. Pred nama je vrijeme u kojemu će sličan trend slijediti i korporativni sektor, pa je realno očekivati da će - danas još uvijek rijetki primjeri integracije komunikacijskih procesa - uskoro postati pravilo.

Prema mojem čvrstom uvjerenju, odnosi s javnošću moraju stajati na vrhu piramide strateških integriranih komunikacija i preuzeti na sebe upravljačku funkciju u cijelom procesu. Razlog leži u nemogućnosti da se potrošača odvoji od interakcije i utjecaja ostalih ključnih javnosti, pa je ujednačena poruka i koordinirana interakcija sa svim javnostima nužna. Povijesno gledano, najviše znanja i iskustva u istovremenom radu s različitim javnostima leži u području odnosa s javnošću. Pred strukom je stoga blistava budućnost i puno novih znanja i vještina za učenje. Živjeli!

 

Boris Lešić, objavljeno u magazinu Lider, prilog "Odnosi s javnošću"

Četvrtak, 31.10.2013

HEP u Sloveniji

Vodeći hrvatski opskrbljivač električnom energijom HEP Opskrba, članica HEP Grupe, odnedavno je prisutna i na tržištu Slovenije. Kako bi predstavila svoju ponudu potencijalnim industrijskim kupcima u Sloveniji, od Studija Conex je zatražila usluge izrade službene internetske stranice. Agencija je za potrebe klijenta osmislila koncept i grafički izgled stranice, kreirala sadržaj, programirala ju i optimizirala. Stranicu možete proučiti na www.hep-trgovina.si

Srijeda, 30.10.2013

Za investicije spremni!

Danas je u Opatiji održano 2. izdanje INVEST FORUM-a koji kani postati tradicionalo mjesto susreta gospodarstvenika, predstavnika lokalne uprave te zainteresiranih investitora koji ovu Županiju prepoznaju kao regiju mogućnosti i prosperiteta. Studio Conex je za potrebe organizatora, Primorsko goranske Županije i Grada Rijeke, razvio vizualni identitet i promotivne materijale manifestacije. Više informacija o INVEST FORUMU možete pronaći na stranici www.invest-forum.com.hr

Ponedjeljak, 21.10.2013

HUOJ, sretan ti rođendan!

„PR 2020“ službeni je naslov 14. godišnje konferencije HUOJ-a koja je proteklog vikenda održana u Opatiji. Hrvatska udruga za odnose s javnošću slavi 15 godina od osnivanja, a nezaobilazan je faktor u jačanju  aktivnosti i promicanju mlade struke u Hrvatskoj. Kongres je pohodilo preko 250 hrvatskih znalaca, a među eminentnim gostima i predavačima bili su i istaknuti stručnjaci iz Britanije, Slovenije, Austrije...

 

 

 

 

Srijeda, 16.10.2013

Loptanje u Rovinju

Polovinom listopada družili smo se s prvom momčadi HNK „Rijeka“ u vrijeme održavanja priprema u Rovinju. Povod je bio fotografsko snimanje za potrebe nove marketinške kampanje Kluba „Grad navija za Rijeku“. Popularni nogometaši iskazali su profesionalnost i strpljivost u poziranju, a rezultat sessiona navijači će moći vidjeti na riječkim plakatnim mjestima polovinom mjeseca studenog. Zajedno smo Rijeka!

 

 

 

 

 

 

Nedjelja, 15.9.2013

Znak "Hrvatski EKO proizvod"

Studio Conex je za potrebe Ministarstva poljoprivrede Republike Hrvatske redizajnirao oznaku "Hrvatski EKO proizvod". Riječ je o znaku kojim se obilježavaju proizvodi koji udovoljavaju odredbama  Zakona o ekološkoj proizvodnji i označavanju ekoloških proizvoda. Stoga, idući put kada budete u kupnji namirnica potražite znak "Hrvatski EKO proizvod" koji garantira da je riječ o proizvodu nastalom u domaćoj ekološkoj proizvodnji, a sadrži najmanje 95 posto ekoloških sastojaka. Pročitajte više na www.mps.hr

Četvrtak, 22.8.2013

Narančasta kartica

Uz podršku PR ekipe Studija Conex danas je održana konferencija za medije na kojoj je predstavljena „Narančasta kartica“, na tržištu jedinstven program društvene odgovornosti, koji lijekove s nadoplatom farmaceutske tvrtke GlaxoSmithKline čini dostupnijima za više od 75 tisuća građana. Naime, od listopada ove godine građani će u najbližoj ljekarni uključenoj u program moći bez naknade preuzeti „Narančastu karticu“, koja im već pri prvoj kupnji omogućuje između 10 i 40 posto manju nadoplatu za tvrtkine najtraženije lijekove uvrštene na dopunsku listu HZZO-a, poznatije kao lijekove s nadoplatom. Više o programu na www.narancastakartica.hr 

Subota, 11.5.2013

Otvorenje Poliklinike Rident u Poreču

Nakon deset godina uspješnog poslovanja u Rijeci, vodeća hrvatska privatna stomatološka poliklinika Rident otvorila je danas svoja vrata i u Poreču. S 29 ordinacija, 3 laboratorija dentalne medicine i rastućim timom od 150 stručnjaka, pored domaćih klijenata Rident godišnje privlači više od 30.000 pacijenata iz Italije i zemalja zapadne Europe. Studio Conex je za potrebe otvorenja nove poliklinike pružio stratešku i operativnu podršku u organizaciji događanja, odnosima s medijima i pripremi svih promo materijala. Više o Poliklinici Rident pronađite na www.rident.hr

Ponedjeljak, 22.4.2013

HEP Opskrbi nagrada GREENOVATION 2013

Povodom Dana planete Zemlje 22. travnja Savez za energetiku Zagreba i tvrtka Energo Media Servis d.o.o., nakon provedenog godišnjeg javnog natječaja za dodjelu nagrade za razvoj zelenog gospodarstva 'GREENOVATION 2013', odabralo je i javno objavilo TOP projekte hrvatskog zelenog gospodarstva u 2013. godini među kojima i web stranica ELEN, našeg klijenta HEP Opskrbe.

Cilj dodjele nagrade je sustavno poticanje poslovne zajednice na razvoj štednog, zelenog i konkurentnog gospodarstva, a sustavom nagrađivanja izdvojeni su vodeći nacionalni programi i projekti hrvatskih poduzetnika i novinara. Nagrade će se, povodom 4. Zagrebačkog energetskog tjedna 16. svibnja , dodijeliti za ukupno 10 kategorija. Razvoj branda ELEN i oblikovanje grafičkih elemenata nagrađene web stranice, realizirao je kreativni tim Studija Conex. Čestitamo HEP Opskrbi !

http://elen.hep.hr