32 godine iskustva u kreiranju i provedbi komunikacijskih projekata za naše klijente.
Novosti
Sretan Božić!

Dragi poslovni partneri i prijatelji, želimo vam čestit Božić i uspješnu novu 2023. godinu.
TICKET BOX - samo za profesionalce

Ticket box je najkompletnije ticketing rješenje za promociju, prodaju i upravljanje događanjima, s kojim ćete popuniti dvorane, a posjetitelje učiniti vjernom publikom. Ticket box je programsko rješenje tvrtke Moje karte, o čijoj komunikaciji i promociji brinemo već neko vrijeme.
Više o Ticket boxu možete saznati OVDJE.
Brodogradilište Punat obilježilo 100 godina rada








Brodogradilište Punat proslavilo je 100 godina uspješnog rada. Dugu tradiciju brodogradnje obilježili su uz slogan “MOREmo” koji je, kao i cjelokupno događanje, osmislila ekipa Studija Conex.
Povodom stogodišnjice u prostorima brodogradilišta okupilo se više o pet stotina uzvanika, poslovnih partnera, bivših te sadašnjih djelatnika.
Pogledajte kako je sve to izgledalo OVDJE.
Positivo bar by Etranet grupa

Nakon dvije pandemijske godine svi smo jedva dočakali vrijeme u kojem je opet moguće organizirati korporativna događanja. Ovogodišnji party Etranet grupe ostati će zapamćen po pozitivnom raspoloženju i dobroj glazbi splitskog TBF-a.
Pogledajte reportažu OVDJE.
Black Sheep is back!

Nakon dvogodišnje pauze i epidemioloških ograničenja, Crna ovca se vratila u Bašku. Svih 10.000 posjetitelja uživalo je u lijepom vremenu, bogatom programu i najboljoj bašćanskoj janjetini. Kako ovaj naš festival traje već jako dugo, ima stalnu publiku i brojne nagrade, odlučili smo snimiti filmić i pojasniti najmlađima kako je sve počelo... Vidimo se dogodine!
Filmić pogledajte OVDJE.
Frelimo postao Dr.Pigley

Ovih dana u život kreće još jedan brand iz naše kreativne radionice. Najveći i najbolji domaći proizvođač čvaraka, samoborski Frelimo, postao je Dr.Pigley.
Sense the life

Nakon preduge socijalne distance i nedostatka druženja, organizirali smo interno adventsko događanje za našeg klijenta JGL. Bilo je izvrsno.
Von BARF na putu oko svijeta

Prije samo nekoliko godina dobili smo priliku kreirati ime, vizualni identitet i komunikacijsku strategiju za VON BARF proizvode. Danas u njihovim prirodnim proizvodima uživaju mesožderi u Hrvatskoj, Sloveniji, Srbiji, Bugarskoj.
Imamo hit!

Krenula je nova Artelac kampanja. Nakon planetarnog uspjeha Rapidol pjesmice lansiramo novi hit!
Poslušajte ga OVDJE.
Virtualni susret kupaca HEP Opskrbe

HEP Opskrba je svojim kupcima darovala nezaboravan virtualni događaj. U ovim vremenima je teško jer nema druženja, ali smo smislili kako se svim kupcima zahvaliti i darovati im odličnu zabavu, uz pomoć moderne tehnologije i kreativnih suradnika.
I vi možete odgledati program još jednom, OVDJE.
Otvoren JGL muzej farmacije

U Rijeci je otvoren JGL Muzej farmacije, posjetiteljima se obraćaju 3D zmija i 3D ljekarnik Pablo. Riječ je o specijaliziranom muzeju, u kojem se, uz pomoć najnovije tehnologije, moderno prikazuje hrvatska i svjetska povijest farmacije.
Više o muzeju saznajte OVDJE.
30 godina Dječje masti

Slavimo 30 godina Dječje masti JGL i ludo se zabavljamo na riječkom Korzu. Tko je najbrži u presvlačenju bebe, pogledajte na linku.
Medijski trening za menadžere - online

Medijski trening za top menadžere u uvjetima pandemije se može realizirati i online. Dokazali smo to nedavno u suradnji s menadžmentom JGL-a, no ipak jedva čekamo da ovo ludilo prestane i da se svi zajedno okupimo u nekoj ugodnoj sali za sastanke.
Međunarodna udruga studenata medicine u Hrvatskoj

Prvi zaron u moru odradili su studenti medicine iz cijelog svijeta, u skopu Ljetne škole medicine ronjenja, koju treći put organizira Međunarodna udruga studenata medicine u Hrvatskoj (CroMSIC) u Rijeci. JGL i Studio Conex im pomažu u tome.
HOPS otpočeo radove na projektu SINCRO.GRID






U TS Konjsko počeli su radovi na izgradnji najsuvremenijeg postrojenja za statičku kompenzaciju (SVC) u sklopu europskog projekta naprednih mreža SINCRO.GRID. Organizirali smo proslavu obilježavanja početka radova, a riječ je o najinovativnijem projektu Europske komisije za napredne mreže, u kojem sudjeluju hrvatski i slovenski operateri prijenosnog i distribucijskog sustava. Projekt se sufinancira iz fonda za strateške infrastrukturne projekte, vrijednost mu je 40,5 milijuna eura, dok je njegova ukupna vrijednost 88,5 milijuna eura.
Predstavljen JGL muzej ljekarništva

Nakon kraće stanke i rada u online režimu, vratili smo se stvarnim događajima. Naš klijent JGL je predstavio Muzeja ljekarništva u Rijeci, koji će za koji mjesec obogatiti kulturnu i turističku ponudu Rijeke.
Slavimo 30 godina Studija Conex










Na današnji dan, prije točno 30 godina, osnovan je Conex d.o.o., Rijeka, tvrtka koja i danas posluje s nešto promijenjenim imenom i sjedištem - Studio Conex d.o.o., Samobor. Planirali smo veliku feštu na festivalu Crna ovca, na koju bismo pozvali sve bivše djelatnike i drage klijente, bez kojih danas ne bismo bili to što jesmo. Okolnosti u kojima trenutačno živimo nam to ne dozvoljavaju, festival Crna ovca je otkazan, a poslovanje većine gospodarstvenika i naše branše opet je na kušnji. Ipak, preživjeli smo mi u ova tri desetljeća različite izazove: Domovinski rat, inflaciju, nelikvidnost, SDK, ZAP, FINU, dinare, hrde, kune, uvođenje PDV-a, predstečajne nagodbe… preživjet ćemo sigurno i ovo korona ludilo i opet, po tko zna koji put, krenuti dalje.
Ono čega se najradije danas sjećamo su, ipak, trenuci opuštanja, zajedničkih putovanja i obilježavanje važnih životnih događaja, koje smo mi u Conexu često slavili zajedno. Zato ovu godišnjicu posvećujemo svim dragim ljudima, koji su bili dio našega tima, doprinosili uspjesima, veselili se i tugovali zajedno.
Perun - svemirski program




Perun je prvi hrvatski projekt izgradnje, montaže i lansiranja CubeSat satelita, s kamerom kao glavnim teretom. Za projekt se okupila domaća znanstvena elita, a glavni cilj je edukacija i usvajanje novih tehnologija. Ime i vizualni identet projekta su razvijeni u Studiju Conex.
Crna ovca je Simply the best

Crna ovca je simply the best! Stigla nam je sjajna vijest iz Gradca, gdje je našoj Crnoj Ovci uručena nagrada „Simply the best“ u kategoriji eno-gastronomskih sadržaja. Nagrađeni smo za kreativnost, inovativnost, razvoj i unapređenje turističke ponude i ponosni jer nagradu dodjeljuje turistička struka.
Više na poveznici OVDJE.
Baška outdoor festival

Promocija ovogodišenjeg Baška Outdoor Festivala još uvijek traje, a gotovo svi hotelski kapaciteti u Baški su popunjeni. Veseli nas biti dio vrijedne grupe ljudi, koja stalno smišlja nove programe i zabavu za turiste, kako bi upoznali sve najbolje u Baški i na otoku Krku.
Kako je to dobar festival, pogledajte OVDJE.
Zemlja, znoj, zvizdan - EXPO 2020

Sudjelovali smo u timu sjajnih kreativaca stvaranja idejnog rješenja hrvatskog paviljona na EXPO 2020 u Dubaiju. Dobili smo treću nagradu, ali projekt ćemo realizirati nekom drugom prilikom jer na pravi način predstavlja Hrvatsku zemlju, znoj i zvizdan...
Više o projektu potražite OVDJE.
Preselili smo u Samobor!

Nakon Rijeke i Zagreba, sjedište društva preselili smo u Samobor, ulica Ljudevita Gaja br. 1 (prvi kat). Veselimo se novim izazovima i uživamo u ljepoti grada koji predstavlja idealno okruženje za kreativan rad. Vidimo se u Samoboru!
Veliko srce za djecu Neretve

Odazvali smo se pozivu Neretvana i aktivno sudjelujemo u akciji prikupljanja novca za nabavu sanitetskog vozila i medicinske opreme za rodilište u Metkoviću. Akcijom Veliko srce za djecu Neretve pomoći će se najpotrebnijima u toj regiji.
O rezultatima akcije pročitajte OVDJE.
Aqua Maris proslavio 20. rođendan






Još jedan u nizu rođendana, koje smo proslavili zajedno s JGL-om. Ove godine Aqua Maris slavi velikih 20 godina i tim povodom održan je prvi Simpozij o važnosti morske vode za održavanje zdravlja. Stigli su gosti iz 15 zemalja svijeta i upoznali se s proizvodnjom u Pharma Valley kompleksu, a potom je uslijedilo druženje u središnjem atriju poslovne zgrade na Svilnom, koji je samo za tu prigodu pretvoren u atraktivan akvarij, obasjan plavom bojom.
70 godina Pomorskog fakulteta






70 godina Pomorskog fakulteta u Rijeci jedno je od većih i zabavnijih događanja, koje smo mogli organizirati. Na jednom mjestu su se okupili istaknuti gosti, iskusni pomorci i bivši studenti te ugledne ustanove. Prisjetili su se početaka, obilježili vrijednu obljetnicu i zabavili među prijateljima, a mi smo tiho brinuli da im bude i lijepo i zabavno. Komplimenti na licu mjesta i zahtjevi za novim organizacijama događanja su nam dali podstrek da nastavimo dalje i ne posustajemo.
Reportažu s događanja pogledajte OVDJE.
Metis i NK Rijeka pokrenuli ECO CORNER

Riječka tvrtka Metis ove godine slavi 70 godina. Tu lijepu obljetnicu obilježili su suradnjom s NK Rijeka i edukativnom kampanjom za mlade - ECO Corner. Želimo im još puno okruglih rođendana i poslovnih uspjeha!
TV spot kampanje pogledajte OVDJE.
Otvorena moderna vinarija Galić






Otvorili smo vinariju Galić, a jedan od naslova kaže – Na službenom otvorenju vinarije Galić je priređen postmodernistički spektakl, kakav Slavonija možda dosad nije vidjela. Takvi su rezultati kad nam klijent da puno povjerenje i omogući da ostvarimo sve kreativne ideje za događanje.
Kako je to izgledalo, pogledajte OVDJE.
Kreirali smo novi brand - VON BARF

Više od svega u ovom poslu volimo kreirati nove brandove. Ovih dana na tržište kreće novi barf, Von BARF. Jedva čekamo vidjeti reakcije i ljudi i pasa.
Više o brandu, pakiranju i sjajnim proizvodima potražite na web stranici OVDJE.
Završio festival Crna ovca 2018.

Iza nas je još jedna uspješna Crna ovca. Tko god je propustio priliku sudjelovati na jednom od najotkačenijih festivala, može osjetiti barem djelić atmosfere u našem videu - OVDJE.
Končar grupa na Hannover Messe

Na otvorenju Hannover Messe, najvećem svjetskom sajmu industrijskih tehnologija, tradicionalno sudjeluje i KONČAR grupa.
Na svom izložbenom prostoru KONČAR je ove godine predstavio eksponate - naponski transformator velikih snaga tip VPT–525 (500 kV) te niskonaponske sklopke i prekidače. Preko atraktivnih 3D animacija, koje je za njihov nastup na sajmu izradila ekipa Studija Conex, prikazani su i drugi proizvodi i usluge proizvodnje, prijenosa i distribucije električne energije.
Novi vizualni identitet za Start Fun

S današnjim danom rodio se novi vizualni identitet Sportskog centra Start Fun. Ako volite sport, a ne volite zimu, iskoristite neki od natkrivenih sportskih terena, dvorana, igraonica za djecu... Više detalja o ponudi Start Fun centra, potražite u kratkom promotivnom videu OVDJE.
Obilježena 70. godišnjica Jadrolinije

Iza nas je proslava 70. godišnjice uspješnog rada Jadrolinije, koja se održala u garaži i salonima m/b Marka Polo. Okupio se priličan broj čestitara, poslovnih partnera, prijatelja i djelatnika Jadronije... bilo je svečano, ali i veselo.
Reportažu s događanja pogledajte OVDJE.
Susret kupaca HEP Opskrbe






Ovom dobu godine se posebno radujemo jer s našim klijentom HEP Opskrbom organiziramo susrete s kupcima u Splitu, Osijeku, Rijeci i Zagrebu i uvijek se trudimo smisliti nešto novo i zanimljivo.
Otvoren novi eko centar Dezinsekcije

Otvorenjem novog ekološkog centra u poslovnoj zoni Šoići je svečano obilježeno 70 godina poslovanja tvrtke Dezinsekcija. Složili smo kratku reportažu s događanja prepunog pozitivnih emocija i želja da nam Dezinsekcija traje još dugo, dugo.
Pgledajte OVDJE.
ChangeYourMindset – Sport4Everyone

Uglavnom volimo sve što radimo, ali nam se neki poslovi posebno uvuku pod kožu. Takav je i promotivni video za Erasmus+Sport projekt ChangeYourMindset – Sport4Everyone, za koji smo surađivali sa Zagrebačkim športskim savezom osoba s invaliditetom i udrugom ECHO.
Pogledajte ga OVDJE.
SME Growth Market konferencija

Na SME Growth Market konferenciji Zagrebačke burze je predstavljen Progress, nova trgovinska platforma ZSE za mala i srednja poduzeća. Studio Conex je izabran za odnose s javnošću, branding Progressa i organizaciju konferencije. Svim kompanijama koje će, preko Progressa, prikupljati kapital za razvoj želimo puno uspjeha.
60 godina HOPS-a

Za HOPS smo organizirali svečano događanje i smontirali filmić u povodu 60 godina organiziranog prijenosa električne energije u Hrvatskoj. Veseli nas ova energična suradnja s HOPS-om, koja dugo traje, na obostrano zadovoljstvo.
Filmić s događanja pogledajte OVDJE
Otovorenje nove hale TTO Termotechnik






Novoizgrađenu halu za proizvodnju razdjelnih ormarića za sustave grijanja smo danas s klijentom TTO Thermotechnik pustili u rad, u Lukežima, u Jelenju. Posao u komunikacijama je zato i dinamičan i zanimljiv jer upoznajemo različite ljude i djelatnosti i o svemu nešto naučimo.
Alergični na alergije

Alergični smo na alergije pa smo zato danas, u suradnji s našim dragim klijentom JGL-om, educirali ljude i testirali ih na ambroziju. Ljude smo upoznavali i s aplikacijom za mobilne telefone Alergični, koja omogućava fotografiranje i prijavljivanje staništa ambrozije, koje se, potom, prijavljuje nadležnoj jedinici lokalne i regionalne samouprave.
Više o aplikaciji saznajte OVDJE.
Black is back!

Danas je TAJ Dan. Nakon sedmogodišnje stanke, u Bašku se vratila crna ovca, jedinstven festival sporta, glazbe i nadaleko čuvene bašćanske janjetine. Spremni smo pokoriti Bašku nakon tolikog izbivanja!
Predstavljen Ultra High Pressure Water Jet






Brodogradilište Viktor Lenac predstavilo je najsuvremeniju tehnologiju za obnovu i modernizaciju američkog ratnog broda USS Mount Whitney.
Ultra High Pressure Water Jet je najnovija tehnologija čišćenja vodenim pritiskom, koja zbog tihog, gotovo nečujnog, rada i daljinske upravljivosti omogućava rad na brodovima 24 sata, što se nije moglo s klasičnim pjeskarenjem. Viktor Lenac jedan je od prvih korisnika novog uređaja u svijetu, a ekipa Studija Conex organizirala je predstavljanje nove robotske tehnologije.
Sretan vam Dan kazališta!

Proslavili smo međunarodni Dan kazališta u Tower Centru Rijeka uz baletni ansambl HNK Ivan Zajc. Volimo spajati kulturu i umjetnost sa suvremenim načinom života, ali i dovesti ih pred lica zbunjenih prolaznika u Tower Centru Rijeka. Balet je izmamio brojne osmijehe, potvrdivši nam da je ideja bila dobra i da su je Riječani rado prihvatili.
Pogledajte kako je to izgledalo, OVDJE.
Otvorena KARE trgovina u Zagrebu






Poseban dašak luksuza odsad je prisutan i u trgovini dizajnerskog namještaja KARE u Zagrebu. Studio Conex osmislio je otvorenje u Great Gatsby stilu, što se svidjelo i klijentu i uzvanicima.
BIlo je sjajno, pogledajte OVDJE.
ELEN Leaf dobitnik nagrade iF DESIGN

Naš dugogodišnji klijent HEP Opskrba je dobitnik ovogodišnje nagrade iF DESIGN u kategoriji produkt dizajna u javnoj arhitekturi, za dizajn svoje punionice električnih vozila ELEN Leaf.
Puniocu su osmislile dizajnice Ana Branić Göttlicher i Maša Vukmanović, a postavljena je na Trgu Stjepana Radića u Zagrebu. Radi se o prototipu najsuvremenije stanice za punjenje električnih automobila u Hrvatskoj, ujedno i prvoj punionici koja za napajanje koristi i solarnu energiju. Punionicu krasi ime i logotip ELEN, djelo kreativnog tima Studija Conex.
Čestitamo kolegicama dizajnericama i HEP Opskrbi na vrijednom priznanju!
Crna ovca se vraća!

Volimo sve naše klijente i suradnje s njima, ali ima jedan događaj, koji nam je posebno srcu drag. Postoji to doba u godini, kada smo sami i klijent i izvođač, kada se super zabavljamo, a pritom naporno i marljivo radimo. Riječ je, dakako, o festivalu Crna ovca, koji se ove godine vraća u najcrnjem stilu! Uskoro će se blejati od Baške do Zagreba i susjednih zemalja!
Predstavljana komunikacijska strategija EU projekta JUST SPORT






Vizualni identitet i komunikacijsku strategiju međunarodne antidoping inicijative smo predstavili danas u Opatiji. Inicijativu predvodi Riječki sportski savez, sudjeluje šest zemalja, a financira se iz europskih fondova. Zahvaljujući tome, fitness treneri i rekreativci će moći prepoznati opasnosti koje se kriju u dodacima prehrani, koje često konzumiraju, a da nisu ni svjesni koliko im neki od njih štete zdravlju.
25 godina poliklinike Medico

Još je jedna velika obljetnica iza našeg klijenta, poliklinike Medico, koja slavi 25 godina rada. Tim povodom je danas predsjednica Republike Hrvatske Kolinda Grabar Kitarović otvorila Specijalnu bolnicu Medico i čestitala im na posvećenosti pacijentima i izvrsnosti u radu. Studio Conex, također, slavi pet godina te uspješne suradnje organizacijom ovog događaja.
Imamo FB stranicu!

Nakon višegodišnjeg odgađanja i premišljanja upustili smo se u još jedan komunikacijski kanal - Facebook stranicu Studija Conex. Potrudili smo se i na stranici objavili i neke stare, prapovijesne, projekte pa vas pozivamo da ih pogledate, lajkate stranicu i nastaviti pratite što radimo i o čemu razmišljamo.
Posjetite nas na: https://www.facebook.com/studio.conex.croatia
120 godina brodogradilišta Viktor Lenac






Uvijek je divno postati dio tima, koji toliko godina uspijeva ostati među najboljima. Ispričati njihovu priču događanjem za 120. rođendan je poseban doživljaj, a najviše volimo surađivati s ljudima, koji mogu sve napraviti i ništa im nije teško. Brodogradilištu Viktor Lenac želimo mirnu plovidbu u daljnja desetljeća.
Pogledajte kako je to izgledalo OVDJE.
Alergični na alergije

Hrvatsko društvo za alergologiju i kliničku imunologiju Hrvatskog liječničkog zbora pokrenulo je uz pokmoć tvrtke JGL i komunikacijsku podršku Studija Conex javnozdravstvenu akciju pod nazivom „Alergični na alergije“. O tome koliki su alergije gorući zdravstveni problem u Hrvatskoj najviše govori brojka od čak od 1,2 milijuna ljudi u našoj zemlji koji pate od posljedica izloženosti alergenima. Pokretači akcije su s ciljem pomoći građanima da se bore protiv širenja agresivnog alergena peludi ambrozije u suradnji s agencijom razvili mobilnu aplikaciju „Alergični“.
Korisnici pametnih telefona na Android i iOS platformama aplikaciju mogu besplatno skinuti i instalirati na svoje uređaje. Korištenje je iznimno jednostavno - dovoljno je da korisnik fotografira područje pod ambrozijom, a aplikacija će fotografiju s točnom geolokacijom ucrtati na kartu. Aplikacija korisnicima omogućuje da fotografiraju i prijave stanište ambrozije, koje će zatim biti prijavljeno nadležnoj jedinici lokalne i regionalne samouprave.
Agencijski tim Studija Conex osmislio je komunikacijsku strategiju, kreativna i idejna rješenja kampanje , realizirao je službenu stranicu akcije www.alergicni.com i pomogao osmisliti i realizirati mobilnu aplikaciju „Alergični“. Studio Conex pruža PR podršku u kampanji i realizira oglasnu kampanju u svim medijima (online, tisak, radio, TV).
Redizajn tvrtke ERGOMED plc.






Ergomed plc. jedna je od najinovativnijih globalnih tvrtki za razvoj novih lijekova i pružanje usluga u farmaceutskoj industriji. Osnovana je 1997. godine sa sjedištem u Londonu a djeluje globalno s operacijama u više od 40 zemalja.
Zbog iznimnog ugleda koji ova tvrtka uživa u industriji bila nam je izuzetna čast raditi na projektu redizajna vizulanog identiteta Ergomeda i vlasnički povezane tvrtke PrimeVigilance. Nakon poslova za ugledne australske, mađarske i američke partnere, ovaj projekt potvrđuje da je Studio Conex sposoban za međunarodnu utakmicu na tržištu komunikacijskih usluga.
Imam samo jednu želju

Hrvatska udruga leukemija i limfomi pokrenula je uz komunikacijsku podršku Studija Conex edukativno-informativnu kampanju „Imam samo jednu želju“. Kampanji je cilj podići svijest javnosti i odgovornih u javnozdravstvenom sustavu o oboljelima od zaboravljenih hematoonkoloških bolesti kronične limfocitne leukemije, mijelofibroze, multiplog mijeloma i limfoma plaštenih stanica.
Od zaboravljenih hematoonkoloških bolesti u Hrvatskoj svake godine oboli petstotinjak naših sugrađanki i sugrađana koji ne dobivaju dovoljno učinkovitu ili adekvatnu terapiju. Zbog neodgovarajuće terapije oboljeli trpe vrlo teške posljedice, poput stalnih bolova, gubitka težine, sve do otkazivanja organa i čitavog niza drugih teških stanja zbog koji postaju nesposobni za samostalan život i rad, a njihova borba postaje traumom čitave obitelji.
Agencijski tim Studija Conex osmislio je i postavio komunikacijsku strategiju i kreativno rješenje projekta „Imam samo jednu želju“. Uz pomoć medijskih partnera realizirali smo cjelokupnu PR i oglasnu kampanju na svim medijskim platformama, u tisku, na TV, radiju i online.
Svečano otvoren Pharma Valley








Novim proizvodno - skladišnim kompleksom Pharma Valley, riječke farmaceutske tvrtke JGL, osigurani su kapaciteti za rast i razvoj u sljedećih deset godina. Kompleks je svečano otvoren uz prisutnost velikog broja uglednih poslovnih ljudi, ministara i predsjednika Vlade Zorana Milanovića. Ovim se pogonom riječka farmaceutska tvrtka JGL svrstava među vodeće proizvođače sterilnih farmaceutskih oblika – kapi, sprejeva i aerosola – u Europskoj uniji. Ponosni smo što je i Studio Conex dobio priliku sudjelovati u pripremi ovog izuzetnog poslovnog događaja.
VIdeo s otvorenja OVDJE.
Učinimo svi sve!

Na okruglom stolu koji se 12. veljače 2015. održao u dvorani „Čačković“ Medicinskog fakulteta u Zagrebu, započeo je sveobuhvatni program unapređenja liječenja onkoloških bolesnika u Hrvatskoj - „Učinimo svi sve!“. Pored organizatora i predsjednika Zaklade onkologija prof. dr. sc. Mirka Šamije i doc. dr. sc. Ranka Stevanovića, predsjednika HDFEZ-a, na skupu su sudjelovali eminentni liječnici prof. dr. sc. Stjepko Pleština i prof. dr. sc. Damir Nemet, predsjednica Saveza udruga protiv raka dojke prof. dr. sc. Marija Strnad te odgovorne osobe zdravstvenog sustava RH; ravnateljica HZJZ-a dr. sc. Tamara Poljičanin, poslovna ravnateljica HZZO-a Tatjana Prenđa Trupec i ministar zdravlja Siniša Varga. Osim predstavljanja sadržaja programa Učinimo svi sve! njegovih ciljeva i trenutnog stanja u onkologiji, sudionici su u svojim izlaganjima prezentirali sve izazove s kojima se bolesnici, liječnici i svi drugi uključeni u proces liječenja danas susreću. Isto tako, predložena su i konkretna rješenja za pojedina područja koja bi trebala dovesti do jačanja svih napora u borbi protiv ove bolesti i konačnog cilja programa – trajnog unapređenja liječenja onkoloških bolesnika u Hrvatskoj. Pokretači i nositelji programa su Zaklada Onkologija i Hrvatsko društvo za farmakoekonomiku i ekonomiku zdravstva, uz podršku Ministarstva zdravlja Republike Hrvatske, Hrvatskog zavoda za javno zdravstvo te Hrvatskog zavoda za zdravstveno osiguranje. Komunikacijska strategija i realizacija ove opsežne integrirane kampanje rezultat je rada agencijskog tima Studija Conex.
https://www.facebook.com/ucinimo.svi.sve
Neka vam 2015. bude po mjeri!

Cijenjeni klijenti, suradnici i prijatelji,
godina na izmaku prigoda je za zahvalu na kvalitetnoj i ugodnoj suradnji uz želju da gospodarske prilike u sljedećoj godini svima donesu rast i optimizam.
Želimo vam ugodne blagdane, nove poslovne uspjehe i neka vam 2015. bude po mjeri!
Studio Conex tim
Eno Expert akademija za vinoljupce

Studio Conex odnedavno uspješno surađuje s tvrtkom Eno Expert koje je, nakon niza godina savjetovanja u vinogradarstvu i vinarstvu, pokrenula edukacijske programe prilagođene različitim stupnjevima znanja i interesa.
Sve programe provode enolozi s bogatim iskustvom u proizvodnji vina i profesionalnim degustacijama, a po završetku programa svi polaznici dobivaju diplomu o završenom programu Eno Expert akademije. Predavači su iskusni enolozi Miodrag Hruškar i Krešimir Hren te drugi renomirani predavači iz pojedinih područja kulture vina.
Dodatne informacije o aktivnostima Eno Experta dostupne su na stranici www.enoexpert.hr ili na Facebooku stranici https://www.facebook.com/enoexpert.
700 poduzetnika na 3. susretu kupaca HEP Opskrbe

Tradicionalni, 3. susret kupaca HEP Opskrbe održao se i ove godine u četiri hrvatska grada. Pored događanja u Splitu, Opatiji i Osijeku, susret je svoju završnicu imao u Zagrebu. U ovogodišnjem programu sudjelovalo je više od 700 gospodarstvenika, velikih potrošača električne energije iz cijele Hrvatske. Redom su to značajni proizvođači, energetski najzahtjevniji korisnici usluga HEP Opskrbe, vodećeg opskrbljivača električnom energijom u Hrvatskoj s više od 40.000 kupaca u kategoriji poduzetništva.
Susreti su bili jedinstvena prigoda za osvrt na prošlu godinu i analizu stanja na tržištu električne energije. Osim što je HEP Opskrba i dalje prvi izbor najvećih industrijskih kupaca, tvrtka je i jedini opskrbljivač koji na tržištu nudi certificiranu energiju dobivenu iz obnovljivih izvora. Na susretu u Zagrebu svečanim činom uručena su i novčana sredstva Dječjem domu „Ivana Brlić Mažuranić“ iz Lovrana, kao rezultat natječaja za dodjelu financijskih sredstava koja se prikupljaju iz naknade za proizvod ZelEn.
Pored radnog dijela događanja, u neslužbenom druženju s kupcima i uzvanicima prezentirane su autohtone eno i gastro delicije hrvatskih proizvođača, dugogodišnjih kupaca HEP Opskrbe. Doprinos uspješnoj realizaciji 3. susreta kupaca HEP Opskrbe dala je i naša tvrtka kroz suorganizaciju i promociju događaja.
Stigao je FixIT.

Tijekom mjeseca studenog realizirali smo aktivnosti promocije novog proizvoda tvrtke Ventex iz Rijeke. FixIT je najnovije rješenje tvrtke Ventex koje obuhvaća 24-satni monitoring, upravljanje i održavanje računalne infrastrukture na daljinu. FixIT je praktično rješenje za sve tvrtke, institucije ili administrativna tijela koja u svakodnevnom poslu koriste umrežena računala, pisače i drugu IT opremu na jednoj ili više lokacija, a ne planiraju ulagati u skupa monitoring rješenja ili specijalizirane kadrove.
Implementacija i funkcioniranje usluge FixIT prilagođeni su velikim i malim sustavima, a cijena usluge iznimno je konkurentna. FixIT rješenje omogućava stabilan rad infrastrukture, sprječava neugodne i skupe zastoje računalnih servisa, a korisniku omogućava da se usredotoči na temeljnu djelatnost tvrtke, institucije ili administrativnog tijela.
Inače, ovaj sustav koristi se za najveće i vrlo složene IT sustave u svijetu, a Ventex ga je učinio financijski pristupačnim i manjim tvrtkama. Više o ponudi FixIT potražite na stranici www.fixit.hr.
10 godina Specijalne bolnice "Dr. Nemec"




Uprava i djelatnici Specijalne bolnice ,,Dr. Nemec'' obilježili su značajnih deset godina rada i djelovanja u prisustvu više od 200 uglednih uzvanika.
Specijalna bolnica ,,Dr. Nemec'' prva je privatna bolnica za ortopediju u Hrvatskoj koja danas zapošljava 28 djelatnika medicinskih i drugih struka. Tijekom 10 godina rada u bolnici je obavljeno čak 8000 operativnih zahvata i preko 30 000 specijalističkih pregleda.
Specijalna bolnica "Dr. Nemec" smještena je u Matuljima, gospodarski razvijenoj općini u zaleđu opatijske rivijere koja već 120 godina ima status klimatskog lječilišta. Osnivač i ravnatelj Specijalne bolnice prof. dr. Boris Nemec, jedan je od vodećih hrvatskih ortopeda i svjetski priznati stručnjak za područje liječenja ozljeda kukova i koljena, medicinskih problema vrlo karakterističnih za nogomet i sport općenito.
Otvoren novouređeni restoran Ariston




06. rujna 2014., Opatija - Uz glazbeno - scenski program inspiriran fantastičnom pričom Alisa u zemlji čudesa, svečano je otvoren obnovljeni restoran Ville Ariston koja se ubraja među najatraktivnije turističke objekte ove vrste na opatijskoj rivijeri. Kruna večeri bio je ekskluzivan nastup Maksima Mrvice, najprodavanijeg crossover pijanista u svijetu. Otvorenju je prisustvovalo više od 400 uzvanika.
Eno i gastro ponuda podignuta je na najviši nivo čime je značajno unaprijeđen ukupan doživljaj za goste. Gastro ponuda restorana Ariston bazirana je na mediteranskoj kuhinji iskusnog kuharskog chefa Roberta Benzie poštujući tradiciju i autohtone namirnice našeg kraja.
Preselili smo zagrebački ured

Poštovani klijenti, partneri i prijatelji, nakon tri godine rada na lokaciji Radnička cesta 59, došlo je vrijeme da naš zagrebački ured preselimo u nove, ljepše i veće prostorije. Novi ured sasvim je blizu starog, u susjednoj zgradi, na sedmom katu, u ulici Frana Folnegovića 1B, a svi telefonski brojevi ostali su isti.
S veseljem vas očekujemo u novim prostorima, a radi lakšeg snalaženja proučite lokaciju na ovoj poveznici.
Sjedište društva ostaje nepromijenjeno, u Ružićevoj 31 u Rijeci.
Kilovat koji se ne potroši najjeftiniji je kilovat!





Prva konferencija u Hrvatskoj na temu sustavnog gospodarenja energijom prema zahtjevima međunarodne norme ISO 50001, Negawatt forum 2014, okupila je danas u Opatiji energetske stručnjake i predstavnike gospodarstva, među njima i najveće kompanije, potrošače energije u Hrvatskoj, koji su kroz niz prezentacija i panel diskusija razmijenili konkretna znanja i iskustva o ovoj problematici.
Sudionike skupa koji se održava u organizaciji Hrvatskog mjeriteljskog društva i Studija Conex u ime ministra gospodarstva pozdravio je savjetnik ministra Tomislav Radoš koji je podsjetio na niz aktivnosti i mjera koje se provode u energetskom sektoru. Posebno je istaknuo da je u Hrvatskoj, uz donošenje nove energetske zakonske regulative, ubrzan proces prilagođavanja gospodarstva potrebama ostvarivanja europskih ciljeva definiranih u programu EU 20-20-20, odnosno 20 postotnog smanjenja emisija CO2, 20 postotnog korištenja energije iz obnovljivih izvora i smanjenje potrošnje energije za 20 posto, a sadašnji pokazatelji, kazao je Radoš, upućuju da se planirani ciljevi mogu ostvariti.
Ipak, podatak da 17-20 posto hrvatskog BDP-a odlazi na trošak energije dok je u EU to između 5 i 6 posto BDP-a dovoljno govori o potrebi uvođenja sustavnog gospodarenja energijom, osobito u velikim kompanijama koje su ujedno i veliki potrošači. Rezultati, pokazala su iskustva upravo velikih sustava, primjerice slovenskog Telekoma čiji je projekt sustavnog gospodarenja energijom primjenom norme ISO 50001 predstavljen, su preuzimanje nadzora nad troškovima energije, dugoročno upravljanje troškovima i u konačnici velika ušteda. U slovenskom Telekomu prije uvođenja sustava gospodarenje energijom trošak za energiju bio je 14 milijuna eura godišnje, nakon uvođenja sustava lani je taj trošak bio 11,7 milijuna eura.
Kilovat koji se ne potroši najjeftiniji je kilovat, napomenuli su stručnjaci poručujući da sustavno gospodarenje energijom više nije opcija nego nužnost i da izravno utječe nasigurnost opskrbe, troškove i klimatske promjene.
Negawatt Forum 2014

Rastući troškovi energije i nove zakonske obveze u području zaštite okoliša i energetske učinkovitosti sve više utječu na svakodnevno poslovanje kompanija, posebno velikih potrošača energije. U takvom okruženju uspostava i održavanje sustavnog gospodarenja energijom za mnoge kompanije više nije opcija već nužnost. S obzirom da sustavno gospodarenje energijom podrazumijeva kontinuirane napore i značajna financijska ulaganja, ali i poznavanje široke lepeze regulatornih aspekata, normi, metodologija i modela, osmišljen je Negawatt Forum 2014 kao svojevrsna platforma za razmjenu konkretnih znanja i iskustava svih subjekata uključenih u proces sustavnog gospodarenja energijom.
Negawatt Forum 2014 održati će se 22. svibnja u Grand Hotelu Adriatic u Opatiji, a realizirati će ga tim Hrvatskog mjeriteljskog društva, tvrtke HEP ESCO i stručnjaci Studija Conex. Više na negawatt.hr
HEP predstavio ZelEn




HEP Opskrba, vodeći opskrbljivač električnom energijom na hrvatskom tržištu, predstavio je novi proizvod ZelEn, nastao kombinacijom riječi Zelena Energija. Riječ je o električnoj energiji dobivenoj isključivo iz obnovljivih izvora, točnije iz 26 certificiranih HEP-ovih hidroelektrana. Studio Conex je pružio agencijsku podršku u organizaciji i produkciji predstavljanja ovog jedinstvenog proizvoda, poslovnim partnerima, medijima i široj javnosti. Uz predstavnike sedme sile, predstavljanju se odazvao i veliki broj predstavnika hrvatskih kompanija, koje su odabirom Zelene Energije pokazale svoju društvenu odgovornost i brigu o okolišu.
Novi vizualni identitet sindikata INAŠ



Sindikat INAŠ svojim je članovima predstavio osvježeni vizualni identitet koji simbolizira modernizaciju i rast sindikata. Rezultat je to višemjesečne suradnje kreativnog tima Studija Conex i vodstva sindikata s ciljem osnaživanja pozicije INAŠ-a kao najvećeg sindikata u INA d.d., ali i vizije INAŠ-a kao jednog od vodećih sindikata u industriji nafte i plina. U skladu s tim, pokrenut je i novi kanal komunikacije prema članstvu – INAŠmagazin, za koji je Agencija pružila podršku od idejnog koncepta magazina do konačnog dizajna i samog sadržaja. Novi vizualni identitet zahvatio je i sadržajno bogatiju web stranicu www.inas.hr, a postupno će uz podršku agencije i svi drugi sindikalni materijali poprimati nove boje i simbole.
DANIEL ILLE [20 GODINA]

Točno dvadeset godina iskustva Daniela Ille, člana našeg kreativnog tima, predstavljeno je danas izložbom odabranih radova nastalih dugogodišnjim profesionalnim bavljenjem grafičkim oblikovanjem u vodećim hrvatskim grafičkim studijima i agencijama. Izložba je postavljena u auli i galeriji „U prolazu“ Grafičkog fakulteta Sveučilišta u Zagrebu, a javnosti će biti dostupna do kraja ove godine. Izbor od dvadesetak radova donosi široki raspon vrsta grafičkih proizvoda, različitih tehnika izrade te klijenata (od najvećih tvrtki do neprofitnih udruga), ali i vlastitih sklonosti autora izložbe (klasična glazba, povijest, znanstvena fantastika, filmovi, knjige, jedrenje...), čime je postignut presjek jedne bogate i uspješne karijere uz djelomično stjecanje uvida u bogatu osobnost Daniela Illea. Više o samoj izložbu pronađite na - www.grf.unizg.hr/izlozba-daniel-ille/
Čemu vinari mogu poučiti PR-ovce

Desetljeće snažnog uzleta hrvatske vinske scene nije slučajno, već je rezultat potpunog zaokreta u filozofiji proizvodnje vina. Ulazak vinara u vinograde, napuštanje podjele na vinogradare i podrumare te kontrola procesa proizvodnje od grozda do stola stvorila je neke najuspješnije hrvatske vinske brandove. Možemo li i mi učiti iz ovog primjera?
Kada bi na trenutak zaboravili podjelu na PR, oglašivačke, event , online i ine agencije, pristupili komunikaciji integrirano i upravljali samo iz jedne točke, lakše bismo se nosili s izazovima današnjice. Diverzifikacija tradicionalnih medija, brojnost web portala, blogova, tražilica, sve veća penetracija pametnih telefona i utjecaji društvenih mreža mijenjaju navike komuniciranja i ponašanja potrošača. Vrijeme jednosmjerne komunikacije oglašivača prema potrošaču, komunikacija samo s jednom javnošću ili korištenje jednog do dva komunikacijska alata, zauvijek je iza nas. Ovim dramatičnim promjenama u medijima i navikama potrošača mora se prilagoditi i komunikacijska industrija.
Kao što je vrhunsko vino rezultat tla, klime, sortimenta, vinogradarskih znanja i podrumarskih tehnika, tako su poslovni uspjeh i reputacija neke kompanije ili proizvoda zbroj svih realiziranih interakcija koje ona ostvaruje sa svojom okolinom. No kako svaki od tih kontakata prepoznati, analizirati i upravljati njihovim ishodima? Rješenje je u multidisciplinarnom timu komunikacijskih stručnjaka koji planski, strateški promišljeno i koordinirano rješavaju komunikacijske zadatke, a s ostatkom menadžmenta sudjeluju u svim poslovnim izazovima. Da se nešto događa, govori i trend integracije različitih servisa na domaćem tržištu agencijskih usluga. Posljednjih godina kreativne agencije izgrađuju vlastite event i PR odjele, medijske agencije okreću se online platformama, a velike komunikacijske grupe spajaju različite agencije, dok iskusniji account direktori sve češće upravljaju timovima iz više agencija i područja ekspertize. Pred nama je vrijeme u kojemu će sličan trend slijediti i korporativni sektor, pa je realno očekivati da će - danas još uvijek rijetki primjeri integracije komunikacijskih procesa - uskoro postati pravilo.
Prema mojem čvrstom uvjerenju, odnosi s javnošću moraju stajati na vrhu piramide strateških integriranih komunikacija i preuzeti na sebe upravljačku funkciju u cijelom procesu. Razlog leži u nemogućnosti da se potrošača odvoji od interakcije i utjecaja ostalih ključnih javnosti, pa je ujednačena poruka i koordinirana interakcija sa svim javnostima nužna. Povijesno gledano, najviše znanja i iskustva u istovremenom radu s različitim javnostima leži u području odnosa s javnošću. Pred strukom je stoga blistava budućnost i puno novih znanja i vještina za učenje. Živjeli!
Boris Lešić, objavljeno u magazinu Lider, prilog "Odnosi s javnošću"
HEP u Sloveniji

Vodeći hrvatski opskrbljivač električnom energijom HEP Opskrba, članica HEP Grupe, odnedavno je prisutna i na tržištu Slovenije. Kako bi predstavila svoju ponudu potencijalnim industrijskim kupcima u Sloveniji, od Studija Conex je zatražila usluge izrade službene internetske stranice. Agencija je za potrebe klijenta osmislila koncept i grafički izgled stranice, kreirala sadržaj, programirala ju i optimizirala. Stranicu možete proučiti na www.hep-trgovina.si
Za investicije spremni!

Danas je u Opatiji održano 2. izdanje INVEST FORUM-a koji kani postati tradicionalo mjesto susreta gospodarstvenika, predstavnika lokalne uprave te zainteresiranih investitora koji ovu Županiju prepoznaju kao regiju mogućnosti i prosperiteta. Studio Conex je za potrebe organizatora, Primorsko goranske Županije i Grada Rijeke, razvio vizualni identitet i promotivne materijale manifestacije. Više informacija o INVEST FORUMU možete pronaći na stranici www.invest-forum.com.hr
HUOJ, sretan ti rođendan!

„PR 2020“ službeni je naslov 14. godišnje konferencije HUOJ-a koja je proteklog vikenda održana u Opatiji. Hrvatska udruga za odnose s javnošću slavi 15 godina od osnivanja, a nezaobilazan je faktor u jačanju aktivnosti i promicanju mlade struke u Hrvatskoj. Kongres je pohodilo preko 250 hrvatskih znalaca, a među eminentnim gostima i predavačima bili su i istaknuti stručnjaci iz Britanije, Slovenije, Austrije...
Loptanje u Rovinju




Polovinom listopada družili smo se s prvom momčadi HNK „Rijeka“ u vrijeme održavanja priprema u Rovinju. Povod je bio fotografsko snimanje za potrebe nove marketinške kampanje Kluba „Grad navija za Rijeku“. Popularni nogometaši iskazali su profesionalnost i strpljivost u poziranju, a rezultat sessiona navijači će moći vidjeti na riječkim plakatnim mjestima polovinom mjeseca studenog. Zajedno smo Rijeka!
Znak "Hrvatski EKO proizvod"

Studio Conex je za potrebe Ministarstva poljoprivrede Republike Hrvatske redizajnirao oznaku "Hrvatski EKO proizvod". Riječ je o znaku kojim se obilježavaju proizvodi koji udovoljavaju odredbama Zakona o ekološkoj proizvodnji i označavanju ekoloških proizvoda. Stoga, idući put kada budete u kupnji namirnica potražite znak "Hrvatski EKO proizvod" koji garantira da je riječ o proizvodu nastalom u domaćoj ekološkoj proizvodnji, a sadrži najmanje 95 posto ekoloških sastojaka. Pročitajte više na www.mps.hr
Narančasta kartica

Uz podršku PR ekipe Studija Conex danas je održana konferencija za medije na kojoj je predstavljena „Narančasta kartica“, na tržištu jedinstven program društvene odgovornosti, koji lijekove s nadoplatom farmaceutske tvrtke GlaxoSmithKline čini dostupnijima za više od 75 tisuća građana. Naime, od listopada ove godine građani će u najbližoj ljekarni uključenoj u program moći bez naknade preuzeti „Narančastu karticu“, koja im već pri prvoj kupnji omogućuje između 10 i 40 posto manju nadoplatu za tvrtkine najtraženije lijekove uvrštene na dopunsku listu HZZO-a, poznatije kao lijekove s nadoplatom. Više o programu na www.narancastakartica.hr
Otvorenje Poliklinike Rident u Poreču

Nakon deset godina uspješnog poslovanja u Rijeci, vodeća hrvatska privatna stomatološka poliklinika Rident otvorila je danas svoja vrata i u Poreču. S 29 ordinacija, 3 laboratorija dentalne medicine i rastućim timom od 150 stručnjaka, pored domaćih klijenata Rident godišnje privlači više od 30.000 pacijenata iz Italije i zemalja zapadne Europe. Studio Conex je za potrebe otvorenja nove poliklinike pružio stratešku i operativnu podršku u organizaciji događanja, odnosima s medijima i pripremi svih promo materijala. Više o Poliklinici Rident pronađite na www.rident.hr
HEP Opskrbi nagrada GREENOVATION 2013

Povodom Dana planete Zemlje 22. travnja Savez za energetiku Zagreba i tvrtka Energo Media Servis d.o.o., nakon provedenog godišnjeg javnog natječaja za dodjelu nagrade za razvoj zelenog gospodarstva 'GREENOVATION 2013', odabralo je i javno objavilo TOP projekte hrvatskog zelenog gospodarstva u 2013. godini među kojima i web stranica ELEN, našeg klijenta HEP Opskrbe.
Cilj dodjele nagrade je sustavno poticanje poslovne zajednice na razvoj štednog, zelenog i konkurentnog gospodarstva, a sustavom nagrađivanja izdvojeni su vodeći nacionalni programi i projekti hrvatskih poduzetnika i novinara. Nagrade će se, povodom 4. Zagrebačkog energetskog tjedna 16. svibnja , dodijeliti za ukupno 10 kategorija. Razvoj branda ELEN i oblikovanje grafičkih elemenata nagrađene web stranice, realizirao je kreativni tim Studija Conex. Čestitamo HEP Opskrbi !
