Što radimo

Kao što ne postoji odijelo koje savršeno pristaje svakome, tako ne postoji ni komunikacijsko rješenje primjenjivo za sve tvrtke u svim situacijama. U Studiju Conex rješenja krojimo isključivo prema stvarnim potrebama klijenta, neovisno o uobičajenim agencijskim podjelama, komunikacijskim disciplinama, kanalima, alatima i sl. Stoga je suradnja s nama sličnija odlasku u salon po kvalitetno odijelo krojeno po mjeri, nego konfekciji iz najbližeg trgovačkog centra. Područja naših usluga i ekspertize uključuju:

STRATEŠKO SAVJETOVANJE I PLANIRANJE

Što želim postići? Tko je moj potrošač/klijent? Koje su moje ključne javnosti? Što misle o meni/brandu/proizvodu/usluzi? Što im želim poručiti? Biti proaktivan ili reaktivan? Koji su komunikacijski kanali/alati najprikladniji? Kada? Koliki mi je budžet potreban? Da li je sve to isplativo?

Na ova i puno drugih pitanja morali bismo imati odgovore i prije nego krenemo s produkcijom TV spota, otvaranjem Facebook profila, distribucijom objave za medije ili organizacijom događanja. Uspješne robne marke, programi i kampanje rezultat su temeljitog istraživanja, brižnog planiranja i precizne izvedbe, uz zrno kreativnosti. Za razliku od uvriježenog mišljenja, upravo dobro strateško planiranje osigurava kvalitetan okvir za kreativno razmišljanje, koje vodi uspješnom rješavanju problema.

Stoga je ispravno postavljena komunikacijska strategija i detaljno razrađen operativni plan aktivnosti prvi korak koji ćemo u Studiju Conex napraviti za svoje klijente. Ovakav pristup svakoj komunikaciji garantira učinkovito upravljanje komunikacijskim procesom i daje očekivane rezultate. Također, budući da su sve aktivnosti unaprijed detaljno planirane i budžetirane, klijent uvijek ima potpunu kontrolu nad razvojem projekta i njegovim troškovima.

KREATIVNE USLUGE

Kreativni pojedinci, procesi i okruženje osnovni su elementi na kojima razvijamo našu kreativnost. No, ono što je još važnije, jest da iza svake kreacije Studija Conex stoje strateško promišljanje i više od dva desetljeća iskustva u različitim sektorima. Bilo da je riječ o atraktivnom korporativnom poklonu, posjećenoj web stranici ili zabavnoj radijskoj reklami, kreativno rješenje uvijek je u skladu s brand strategijom, jasno prenosi željenu poruku i u službi je ostvarivanja komunikacijskog cilja.

ODNOSI S JAVNOŠĆU

Naš integrirani pristup tržišnim komunikacijama podrazumijeva usmjerenost na sve one javnosti o kojima ovisi poslovni uspjeh ili neuspjeh (mediji, zaposlenici, partneri, regulativna javnost, opinion leaderi itd.), a ne samo kupce/potrošače, na koje su prvenstveno usmjerene marketinške kampanje. Pružajući podršku iz jedne točke u svim područjima komunikacije (PR, oglašavanje, online i sl.) sa svim javnostima, klijentima olakšavamo upravljanje iznimno kompleksnim komunikacijskim okruženjem.

U proteklih dvadeset godina stekli smo bogato znanje i iskustvo u:

  • strateškom savjetovanju i operativi u odnosima s medijima
  • komunikaciji u vrijeme promjena i krize
  • programima društveno odgovornog poslovanja
  • edukacijama i treninzima iz različitih područja komunikacije i medijskih nastupa

UPRAVLJANJE DOGAĐANJIMA

Kreativnost nam nije strana ni kad je organizacija događanja u pitanju - bilo da se radi o korporativnim eventima ili jedinstvenim manifestacijama koje svojim inovacijama redovito izlaze iz okvira, kako po poslovnom modelu, tako cjelokupnim duhom, sadržajem, vizualnim identitetom ili odabirom komunikacijskih kanala i alata. No, kao i kod postavljanja i implementacije ostalih komunikacijskih aktivnosti, kreativnost i inovativnost su isključivo u službi ostvarivanja zadanih poslovnih i komunikacijskih ciljeva. Zato smo osobito ponosni na rezultate brojnih događanja koje smo osmislili, organizirali i komunikacijski podržali u proteklim godinama.

PROIZVODNJA (TISAK, RADIO, TV, ONLINE)

Ni najkreativnije rješenje, nažalost, nije sasvim dovoljno za uspjeh. Često i dobro osmišljene kampanje „padaju“ na nekvalitetnoj tv ili radijskoj produkciji, pogrešnom odabiru papira za tisak ili lošoj mobilnoj aplikaciji. Uz to, upravo u fazi produkcije lako se gubi dosljednost u različitim komunikacijskim kanalima, pa primjerice ton ili stil poruke nisu ujednačeni. Upravo zbog osiguravanja pune kontrole nad komunikacijom od njene konceptualizacije i dizajna pa sve do predstavljanja ciljnoj skupini, nudimo organizaciju i nadzor čitavog procesa produkcije, a sve u suradnji s vrhunskim profesionalcima iz pojedinih područja i našim dugogodišnjim partnerima.

MEDIJSKO PLANIRANJE I ZAKUP

Bez obzira na ispravnu strategiju, dopadljivu kreativu i top produkciju, nema uspješne kampanje bez pravilnog odabira medija. Zato svojim klijentima nudimo usluge analize medijskog tržišta i konkurencije, usluge medijskog planiranja i pregovaranja s medijima, kao i samog medijskog zakupa. U ovom procesu, s jedne strane surađujemo s vodećim specijaliziranim agencijama, a s druge izravno pregovaramo s ključnim predstavnicima medija, čime našim klijentima osiguravamo najpovoljnije uvjete zakupa na tržištu. Tijekom trajanja kampanje pomno pratimo njenu uspješnost te je po potrebi prilagođavamo, kako bi ostvarila zadane ciljeve.

RAZVOJ I UPRAVLJANJE ROBNIM MARKAMA

Robne marke su kao i ljudi: spoj su jedinstvenih karakternih osobina, mijenjaju se kroz vrijeme, različiti ljudi ih različito doživljavaju, njihov poslovni uspjeh ovisi o tome ispunjavaju li svoja obećanja i koliko u njih imamo povjerenja...

U proteklih dvadesetak godina susreli smo se s velikim brojem različitih robnih marki koje su izgubile komparativnu prednost pred konkurencijom, povjerenje potrošača ili jednostavno od samog početka nisu bile ispravno postavljene. Kako smo ih „osvježili“, repozicionirali i dali im novi polet, možete pogledati na stranici Naši projekti.

„Osnovna misao kojom se vodimo u radu s domaćim i inozemnim pacijentima je pružanje sveobuhvatne usluge, u jednom danu na jednom mjestu. Isto to očekujemo i od naše agencije. Idealnog partnera...

doc.dr.sc. Vladimir Mozetič,dr.med., Ravnatelj Poliklinke Medico