Tko smo

Zapošljavamo iskusne komunikatore i kreativce, koji su od osnutka davne 1990. godine do danas kreirali više stotina vizualnih identiteta i na desetke uspješnih robnih marki i osmislili veliki broj oglašivačkih kampanja. U suradnji sa svojim klijentima postavili smo i implementirali brojne komunikacijske strategije i PR planove, savjetovali ih u kriznim situacijama, organizirali velika i mala korporativna događanja.

Studio Conex je studio za integrirane tržišne komunikacije, dovoljno velik i dugovječan da posjeduje sva potrebna znanja i iskustva, a opet dovoljno malen i moderan da bude brz i fleksibilan u pronalaženju najboljih komunikacijskih rješenja po mjeri svakog pojedinog klijenta. U planiranju i realizaciji komunikacijskih aktivnosti oslanjamo se na educirane i u praksi dokazane stručnjake, a sukladno potrebama, agencijski tim proširujemo specijalistima iz drugih područja.

Boris Lešić,direktor

Tijekom tri desetljeća rada u području medija, marketinških komunikacija i odnosa s javnošću, Boris je ostavio značajan trag na hrvatskom tržištu agencijskih usluga. Uz Studio Conex, osnovao je i više godina uspješno vodio agenciju za komunikacijski menadžment Predikat, a pet godina bio je partner  i direktor u agenciji za odnose s javnošću Premisa. Sudjelovao je u planiranju i vođenju brojnih komunikacijskih projekata, čiji su rezultati nagrađivani domaćim i međunarodnim priznanjima (Rebrand 100, Blaž Baromić, Effie, HUOJ Grand Prix, Outward i dr.). Dulji niz godina sudjeluje u najkompleksnijim projektima u energetskom sektoru savjetujući MOL grupu, Janaf, Petrol, Tifon, INA-u, HEP i druge, pa zbog velikog iskustva i specifične ekspertize spada među najkompetentnije komunikatore u energetici. Savjetovao je brojne klijente iz područja farmaceutike, maloprodaje, telekomunikacija i drugih industrija, ali i upravljao komunikacijom i organizacijom niza kulturnih i sportskih događanja, kao što su Riječki karneval, Davis Cup susreti, Svjetsko padobransko prvenstvo, Europsko prvenstvo u plivanju i sl. Boris je član domaćih i međunarodnih stručnih udruga, jedan je od osnivača Hrvatske udruge komunikacijskih agencija (HUKA), a dva je mandata proveo u Upravnom odboru Hrvatske udruge za odnose s javnošću (HUOJ).

Maja Grgurić,komunikacijski savjetnik

Maja je rođena u Rijeci, gdje je nakon gimnazije završila Ekonomski Fakultet. Cijeli svoj radni vijek posvećena je krajnjim korisnicima, prepoznavanju njihovih potreba i pronalaženju najboljih i najoriginalnih rješenja. Svoju karijeru započela je u riječkoj tvrtki Marcel d.o.o. gdje se, još kao student, zaposlila na poziciji prodajnog savjetnika. Nakon šest godina prelazi u prodajni tim Optima Telekoma gdje je kroz četrnaest godina rada i napredovanja odradila brojne upsješne projekte u B2C i B2B segmentu. Najznačajnija iskustva i nova znanja stekla je na poziciji voditelja marketinške strategije Optima telekoma gdje je vodila uspješan tim stručnjaka kojima je glavni zadatak bio provođenje marketinških i komunikacijskih aktivnosti u svrhu uspješnog pozicioniranja i nastupa na tržištu.

Specijalizirana je za područje product marketinga, tržišnog nastupa i marketinških komunikacija. Poseban uspjeh ostvarila je u projektu uspostave i razvoja online kanala kao kanala prodaje, u transformaciji tradicionalnih kanala komunikacije u digitalne kanale te na projektima povećanja zadovoljstva korisnika telekom usluga. Upravljala je brojnim integriranim marketinškim kampanjama u svrhu povećanja prepoznatljivosti branda Optima Telekoma, pridobivanja novih korisnika i zadržavanja postojećih. Sudjelovala je na projektima rebrendinga Optima Telekoma i akvizicije H1 Telekoma u Optima Telekom.

Nakon rada u korporativnom sektoru, Maja osniva vlastitu agenciju u kojoj, kao vanjski marketinški savjetnik malim i srednjim klijentima, oblikuje marketing strategije i pomaže u pozicioniranju proizvoda na tržištu. Za Studio Conex, kao voditelj projekta, razvija strategiju outdoor ponude otoka Krka i vodi projekte tržišnog pozicioniranja za klijenteTZ otoka Krka, Moje karte, Fortuna food i druge.

Petra Vrgoč,komunikacijski savjetnik

Svoj interes prema tržišnoj komunikaciji Petra je prvi put iskazala za školovanja u SAD-u gdje je završila srednju školu i bila član nagrađivanog marketingškog tima skupine Future Business Leaders of America. Svoje školovanje nastavlja u Italiji gdje studira na „Università degli studi di Trieste“ i diplomira na programu Komunikologija i mediji. Još kao student surađuje je s produkcijskom kućom Ring Multimedija iz Zagreba, gdje obavlja stručnu praksu na poziciji asistenta, ali zalaganjem i proaktivnošću dobiva priliku i piše scenarije u televizijskom serijalu Dnevnik plavuše.

Početkom 2013. godine seli u Australiju, dodatno se usavršava i magistrira Strateške odnose sa javnošću na „University of Sydney“ te ulazi u krug najboljih studenata u generaciji. Po završenom studiju zapošljava se u komunikacijskoj agenciji Horizon Communication Group i djeluje u području odnosa s medijima, izrađuje komunikacijske strategije i planove, upravlja profilima klijenata na društvenim mrežama te osmišljava i realizira brojna korporativna događanja.

Početkom 2014. godine prelazi u ekskluzivni Elanora Country Club gdje radi na poziciji voditelja komunikacija i event menadžera. Zadužena je za osmišljavanje i realizaciju više od 600 događanja godišnje i odgovorna za sve komunikacijske i promotivne aktivnosti kluba. Po preuzimanju pozicije razvija novu i iznimno uspješnu komunikacijsku strategiju koja uključuje sve dostupne platformame, uvodi nove programe, uspješno planira i ostvaruje zadane ciljeve te u samo dvije godine zaslužuje posebno priznanje za zaposlenike (Special recognition Award) te nagradu za zaposlenika godine (Employe of the year award).

Nakon 10 neprekidnih godina školovanja i rada u inozemstvu, u travnju 2016. godine vraća se u Hrvatsku i preuzima poziciju komunikacijskog savjetnika u Studiju Conex. Na ovoj poziciji odgovorna je za kreiranje i realizaciju korporativnih događanja i vođenje komunikacijskih kampanja za klijente TZ Vrbnik, HEP Opskrbu, Dentalni centar Kalmar, Navis Consult, Termotehnik, HOPS, Viktor Lenac i druge.

Mateja Peharda,grafički dizajner

Mateja je rođena u Zagrebu gdje je pohađala srednju školu i Grafički fakultet na kojem je diplomirala kao grafički dizajner 2003. godine. Nakon završenog fakulteta radi u design studiu, a kasnije kao dizajner promotivnih materijala u korporativom sektoru. Godine 2006. prelazi u kreativnu agenciju “Saatchi & Saatchi” u kojoj godinama razvija kreativna rješenja za velike korporativne klijente kao što su T-Mobile, Toyota, Sony i Ericsson, a 2011. prelazi u kreativni tim agencije FUTURA DDB u kojoj vodi razvoj kreativnih i oglasnih rješenja za klijenta McDonalds i brojne druge. Krajem 2020. godine, Mateja se priključila kreativnom timu Studija Conex gdje je preuzela poziciju glavnog dizajnera i vodi projekte za klijente Fortuna food, Crna ovca, JGL, Energo, HEP Opskrbu i druge.

"Uvijek dostupni, profesionalni i pouzdani. Sposobni pratiti specifičnu dinamiku klijenta i postati dio tima što u konačnici donosi benefite u postavljanju i kreiranju projekata. Svi ciljevi koje smo...

Marina Vela, administrativna direktorica NK Rijeka