Tko smo

Zapošljavamo iskusne komunikatore i kreativce, koji su od osnutka 1990. godine do danas razvili više od 200 vizualnih identiteta i na desetke uspješnih robnih marki, osmislili više od 100 oglašivačkih kampanja, a nismo reklamna agencija. U suradnji sa svojim klijentima postavili smo i implementirali brojne komunikacijske strategije i PR planove, savjetovali klijente u kriznim situacijama, organizirali velika i mala događanja, a nismo agencija za odnose s javnošću i upravljanje događanjima.

Studio Conex je studio za integrirane tržišne komunikacije, dovoljno velik i dugovječan da posjeduje sva potrebna znanja i iskustvo, a opet dovoljno malen i moderan da bude brz i fleksibilan u pronalaženju komunikacijskih rješenja po mjeri svakog pojedinog klijenta. U planiranju i realizaciji komunikacijskih aktivnosti oslanjamo se na educirane i u praksi dokazane stručnjake, a sukladno potrebama, agencijski tim proširujemo specijalistima iz drugih područja (produkcija, multimedija itd.).

Boris Lešić,direktor

Tijekom više od dva desetljeća rada u području medija, marketinških komunikacija i odnosa s javnošću, Boris je ostavio značajan trag na hrvatskom tržištu agencijskih usluga. Uz Studio Conex, osnovao je i više godina uspješno vodio agenciju za komunikacijski menadžment Predikat, a pet godina bio je partner  i direktor u agenciji za odnose s javnošću Premisa. Sudjelovao je u planiranju i vođenju brojnih komunikacijskih projekata, čiji su rezultati nagrađivani domaćim i međunarodnim priznanjima (Rebrand 100, Blaž Baromić, Effie, HUOJ Grand Prix, Outward i dr.). Dulji niz godina sudjeluje u najkompleksnijim projektima u energetskom sektoru savjetujući MOL grupu, Janaf, Petrol, Tifon, INA-u, HEP i druge, pa zbog velikog iskustva i specifične ekspertize spada među najkompetentnije komunikatore u energetici. Savjetovao je brojne klijente iz područja farmaceutike, maloprodaje, telekomunikacija i drugih industrija, ali i upravljao komunikacijom i organizacijom niza kulturnih i sportskih događanja, kao što su Riječki karneval, Davis Cup susreti, Svjetsko padobransko prvenstvo, Europsko prvenstvo u plivanju i sl. Boris je član domaćih i međunarodnih stručnih udruga, jedan je od osnivača Hrvatske udruge komunikacijskih agencija (HUKA), a dva je mandata proveo u Upravnom odboru Hrvatske udruge za odnose s javnošću (HUOJ).

Andrea Šalinović,komunikacijski savjetnik

Završavajući studij Mediji i kultura društva u Dubrovniku, Andrea je započela raditi na regionalnoj radijskoj postaji „Ragusa“ gdje je uz novinarsko - urednički, radila i voditeljski posao. Uskoro postaje direktorica programa te uspješno vodi projekt integracije radijske postaje u Soundset grupu te formatiranje programa. Istovremeno piše za nekoliko lokalnih tjednika u kojima obavlja i urednički posao, uz redovno objavljivanje članaka lokalne tematike u dnevnim izdanjima EPH. U međuvremenu stječe titulu magistre odnosa s javnostima te dolazi u Zagreb gdje se tijekom sljedeće dvije godine posvećuje event managamentu te radi na nekima od najvećih događanja u Hrvatskoj kao što su Vip Snow Queen Trophy, Weekend Media Festival, Cro A Porter...

2012. godine ulazi u agencijski svijet, najprije kao savjetnik u agenciji za komunikacijski menadžment Premisa, a kasnije u Unex Grupi, vodećoj Hrvatskoj agenciji za integrirane marketinške komunikacije, preuzima vođenje odjela za odnose s javnošću. Kao ekspert za odnose s javnošću u Studiju Conex, Andrea upravlja komunikacijskim projektima iz područja farmacije i industrije.

Josip Jagić,komunikacijski savjetnik

Josip je već tijekom studija na Fakultetu političkih znanosti u Zagrebu, smjer Javne politike, menadžment i razvoj, započeo svoju novinarsku karijeru kao suradnik na RTL televiziji. U jesen 2005. godine prelazi u Poslovni dnevnik i radi kao novinar, u tada jedinim poslovnim dnevnim novinama u Hrvatskoj. U svojem radu fokusira se na istraživačko novinarstvo u području bankarstva, tržišta kapitala i javnih financija. Uz posao novinara, pohađa i završava i dodatnu stručnu edukaciju za novinare u financijama na Georg von Holtzbrinck Journalistenschule iz Stuttgarta.

Potkraj 2007. godine s grupom kolegama odlazi iz Poslovnog dnevnika i sudjeluje u stvaranju regionalnog poslovnog portala Seebiz.eu. Godinu dana kasnije priključuje se redakciji Business.hr na mjestu novinara, gdje već 2009. postaje urednik financija. Dvije godine kasnije postaje glavni urednik dnevnih poslovnih novina Business.hr, i tako stječe značajno iskustvo u upravljanju medijskim sadržajem i poslovnim procesima.

Nakon odlaska iz Business.hr-a, radi kao samostalni konzultant, gdje sudjeluje u kreiranju najvećeg domaćeg portala specijaliziranog za EU fondove www.eu-projekti.info, da bi se krajem 2012. godine vratio u medije, kao suradnik Hrvatske televizije, tjednika Novosti i magazina Banka. Polovicom 2014. godine postaje glasnogovornik Ministarstva zdravlja, a kasnije i savjetnik za medije ministra zdravlja Republike Hrvatske. Kao glasnogovornik i savjetnik za medije u Ministarstvu zdravlja, izrađuje strategije i operativno upravlja komunikacijom Ministarstva. U Studiju Conex odgovoran je za projekte u području odnosa s medijima i sudjeluje kreiranju svih tipova sadržaja, savjetuje klijente iz područja financija, farmaceutike i zdravstva.

Petra Vrgoč,komunikacijski savjetnik

Svoj interes prema tržišnoj komunikaciji Petra je prvi put iskazala za školovanja u SAD-u gdje je završila srednju školu i bila član nagrađivanog marketingškog tima skupine Future Business Leaders of America. Svoje školovanje nastavlja u Italiji gdje studira na „Università degli studi di Trieste“ i diplomira na programu Komunikologija i mediji. Još kao student surađuje je s produkcijskom kućom Ring Multimedija iz Zagreba, gdje obavlja stručnu praksu na poziciji asistenta, ali zalaganjem i proaktivnošću dobiva priliku i piše scenarije u televizijskom serijalu Dnevnik plavuše.

Početkom 2013. godine seli u Australiju, dodatno se usavršava i magistrira Strateške odnose sa javnošću na „University of Sydney“ te ulazi u krug najboljih studenata u generaciji. Po završenom studiju zapošljava se u komunikacijskoj agenciji Horizon Communication Group i djeluje u području odnosa s medijima, izrađuje komunikacijske strategije i planove, upravlja profilima klijenata na društvenim mrežama te osmišljava i realizira brojna korporativna događanja.

Početkom 2014. godine prelazi u ekskluzivni Elanora Country Club gdje radi na poziciji voditelja komunikacija i event menadžera. Zadužena je za osmišljavanje i realizaciju više od 600 događanja godišnje i odgovorna za sve komunikacijske i promotivne aktivnosti kluba. Po preuzimanju pozicije razvija novu i iznimno uspješnu komunikacijsku strategiju koja uključuje sve dostupne platformame, uvodi nove programe, uspješno planira i ostvaruje zadane ciljeve te u samo dvije godine zaslužuje posebno priznanje za zaposlenike (Special recognition Award) te nagradu za zaposlenika godine (Employe of the year award).

Nakon 10 neprekidnih godina školovanja i rada u inozemstvu, u travnju 2016. godine vraća se u Hrvatsku i preuzima poziciju komunikacijskog savjetnika u Studiju Conex. Na ovoj poziciji odgovorna je za kreiranje i realizaciju korporativnih događanja i vođenje komunikacijskih kampanja za klijente TZ Vrbnik, HEP Opskrbu, Dentalni centar Kalmar, Navis Consult, Termotehnik, HOPS, Viktor Lenac i druge.

Daniel Ille,grafički dizajner

Nakon gotovo dvadeset godina iskustva sakupljenog u vodećim hrvatskim grafičkim studijima i agencijama, Daniel se 2012. godine priključio kreativnom timu Studija Conex. U agenciji Digitel proveo je najveći dio svoje karijere, radeći na razvoju branda i korporativnog identiteta HT-a, vizualnog identiteta Hrvatskog baroknog ansambla, kampanji i promidžbenim materijalima za značajne klijente kao što su Pliva, Hyundai, Chivas Regal, Rama, Lura (Dukat), Ytong, TDR, Bramac i mnoge druge. Kao Art Director Dizajn Laba kreirao je i oblikovao vizualni identitet i promo materijal mnogobrojnih klijenata (INA, Hrvatska turistička zajednica, TDR, Državna geodetska uprava, T-HT, Jamnica, Belupo, Zagrebačka banka itd.). Na mjestu urednika Koncertne direkcije Zagreb, između ostaloga, radio je i na  oblikovanju vizualnog identiteta i promotivnih materijala za koncerte i glazbene manifestacije (Izraelska filharmonija, Wiener Philharmoniker, Academy of St. Martin inthe Fields, ZABAF itd.) te monografije i druge publikacije Muzičkog informativnog centra (Dora Pejačević, Zagrebački gitaristički kvartet, Hrvatski puhački ansambl itd.). Kvaliteta njegova rada potvrđena je brojnim nagradama, među kojima su i INdoor Kreativac 2011. za plakat Grawe osiguranja i OUTDOOR 2004. za billboard Zagrebačkoga baroknog festivala. Zahvaljujući završenom studiju grafičkog dizajna na Sveučilištu u Zagrebu, dugogodišnjem školovanju u grafičkim tehnikama i godinama radnog iskustva, izvanredno poznaje stolno izdavaštvo (DTP) i pripremu za tisak za sve tehnike tiska.

Matej Bilić,grafički dizajner

Matej je završio Školu primijenjene umjetnosti i dizajna, smjer fotografski dizajn. Nakon srednje, upisuje Visoku školu tržišnih komunikacija Agora, smjer oblikovanje tržišne komunikacije. Po završenom studiju početkom lipnja 2012. godine postaje član kreativnog kolektiva Rational International gdje radi na projektima kao što je  redizajn ambalaže  za Paprenjak, kreativno osmišljava oglasne kampanje za Nestle, te intenzivno surađuje s kreativcima iz različitih kreativnih grana i medija.

Nakon suradnje s kreativnim kolektivom, zapošljava se u agenciji Indigo komunikacije gdje dvije godine radi na poziciji glavnog kreativca i grafičkog dizajnera. Samostalno sudjeluje u projektima oblikovanja ambalaže, izrađuje brojne vizualne identitete tvrtki i organizacija, oblikuje web stranice i sl. Klijenti s kojima surađuje su Stihl, Europapier Adria, Geberit, Infodom, događanje Dan kreativnosti i inovativnosti i drugi. Polovicom 2015. godine pridružuje se kreativnom timu Studija Conex gdje radi na poziciji grafičkog dizajnera. Brzo se uklopivši, Matej sudjeluje u kreativnoj pripremi i realizaciji komunikacijskih kampanja i materijala za klijente kao što su JGL, Medico, KBC Rijeka, Kvarner Health, Hermann barf, Ergomed i mnogi drugi. Tijekom 3,5 godine radnog iskustva Matej je pokazao da kreativnom timu najviše pridonosi novim, inovativnim pristupom koji u kombinaciji s iskustvom drugih kolega rezultira izradom modernih i funkcionalnih kreativnih rješenja. 

Tamara Škrtić,voditeljica ureda

Jedna od ključnih karika za funkcioniranje našeg tima je Tamara, koja precizno i predano vodi sve operativne i administrativne poslove naših ureda u Rijeci i Zagrebu. Studiju Conex pridružila se prije gotovo šest godina, nakon višegodišnjeg angažmana u tvrtkama članicama Adris grupe. Naime, Tamara je svoje iskustvo u području office managementa stjecala  radeći u uredu uprave Tvornice duhana Rovinj, a potom i u maloprodajnom lancu Duhan, današnjim iNovinama, gdje je radila na poziciji voditelja poslovnice Rijeka. Obrazovanje je stekla u Sjedinjenim Američkim Državama na Sveučilištu Oral Roberts na kojemu je diplomirala međunarodno poslovanje, a potom završila i MBA.

 

 

 

 

„Studio Conex je u potpunosti studio kakvim se predstavlja: i za integrirane komunikacije jer gledaju „cijelu sliku“, i za tržišne komunikacije jer ostaju fokusirani na tržište i ono...

Dejan Ilijaš, product manager PHARMA SWISS